chalotje schreef:Denk dat ik probeer bij te schrijven....Al zitten de rubrieken al wel heel vol lijkt mij.
Z2 moet nog wel lukken geloof ik...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chalotje schreef:Denk dat ik probeer bij te schrijven....Al zitten de rubrieken al wel heel vol lijkt mij.
kadans16 schreef:Als ze niet vol zitten dan mag je heus wel mee doen.Volgens mij vallen de inschrijvingen dit jaar best tegen, heb ik het gevoel.De pony's zitte wel helemaal vol.Vorig jaar waren er al veel minder als het jaar ervoor ,en degenen die vorig jaar voor het eerst zijn geweest die komen denk ik niet meer terug
Des te meer plek is er voor ons
vinci schreef:wanner zijn de startlijsten klaar voor de paarden??
AlexAuto schreef:vinci schreef:wanner zijn de startlijsten klaar voor de paarden??
Zonet heb ik in de trein nog even gebeld; dit zal waarschijnlijk pas het einde van de week zijn. Dus ben je weer op de hoogte!
ladyenpippi schreef:maar zijn de startlijsten van de pony's al bekend dan? en wanneer komen ze op internet te staan? ik kan nu echt niet meer wachten ik heb er echt zin in
estherL schreef:ja ik wil de startlijsten van de ponys ook wel eens zien
Michelle85 schreef:Ik hoop dat ik een beetje lekkere tijden heb!
LiSSy schreef:idd nog maar bijna 3 weekjes... woensdags tijdens de ruda heb ik btw mijn auto rijexamen. gaan jullie allemaal voor me duimen??
ladyenpippi schreef:maar zijn de startlijsten van de pony's al bekend dan? en wanneer komen ze op internet te staan? ik kan nu echt niet meer wachten ik heb er echt zin in
tummielover schreef:
haha nou jij was tog ook op de overijsselse..ik ook.. in het z1..
http://www.imonline.nl/userImages/72645.jpg
dit is de link maar weet niet hoe je hem gewoon op bokt moet zetten..
xxx linda
kadans16 schreef:Volgens mij moet je foto het zo wel doen Sanne