Anoukie schreef:Onverbeterlijk ben je,...
Da's tenminste klare taal..........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoukie schreef:Onverbeterlijk ben je,...
Anoukie schreef:Tja, daar zullen zat mensen niet blij mee zijn, dat die grens is verhoogd naar 6 jaar.
Fijn dat de stap beter gewaardeerd zal gaan worden, dat is nu in een proef slechts 2 onderdelen ofzo.
Barbara_m schreef:Anoukie schreef:Tja, daar zullen zat mensen niet blij mee zijn, dat die grens is verhoogd naar 6 jaar.
Fijn dat de stap beter gewaardeerd zal gaan worden, dat is nu in een proef slechts 2 onderdelen ofzo.
Jij hebt zeker een paard met een goede stap
Barbara_m schreef:Anoukie schreef:Tja, daar zullen zat mensen niet blij mee zijn, dat die grens is verhoogd naar 6 jaar.
Jij hebt zeker een paard met een goede stap
gekke_koei schreef:hm.. ikheb vaak zat 153 gehaald in de B, zou ik daarom geen L1 kunnen rijden?? zou het joh??
ik wordt er eenbeetje ziek van dat combinaties als ik zo op de korrel worden genomen.
nee ik heb geen sportpaard.. was dat mijn bedoeling?? uhm nee.. koop niet voor nix een 15 jarig manegepaard of wel!! waaar het mij om gaat is hem zo hoog mogelijk krijgen.. hoe lang ik er ook over ga doen.
ja ik ga hartstikke nat zondag.. mag ik?? onze eerste L1 proef ooit?? ik heb dan tenminste wel weer protocols waar ik wat aanga hebben.
en met die stap ben ik ook erg blij.. want willem heb gelukkig wel een goede stapen die wisten ze ook nog wel eens met een 8 te waarderen.
maar goed.. niet iedereen rijd wedstrijden en wil daar als een gek doorheen... ik neem mijn tempo en je mag van mij denken wat doet die in de L, zolang ik mijn puntjes haal.. al doe ik er 2 jaar over.. want het L2 is niet haalbaar voor ons. dus waarom snel het L1 uit??
Anoukie schreef:*U gaat door voor de koelkast*
Gerrie schreef:Dat wordt dan veel oefenen met balkjes lopen![]()
Wie weet wordt het wel beter!
Applelove schreef:Een paard is op z'n top als hij rond de 12 a 13 is. Een mooie leeftijd om GP te lopen en dan nog kunnen ze jaren mee.Oojah en dan ook nog dat de leeftijd van 5 naar 7 gaat om ik geloof Z te rijden..in de GP zijn die paarden dan allemaal "oud"
CGJ12 schreef:Anoukie schreef:*U gaat door voor de koelkast*
Ik wrijf me ook reeds in de handen.........
Over een jaar of 4 weer afschaffen a.u.b................
Anoukie schreef:CGJ12 schreef:
Ik wrijf me ook reeds in de handen.........
Over een jaar of 4 weer afschaffen a.u.b................
Gezien de tendens van de afgelopen jaren zal dat ook vast wel zo zijn.
elibeest schreef:hmm.. die van mij heeft ook niet zo'n geweldige stap.. ja, buiten aan een lang teugeltje.....
gekke_koei schreef:hm.. ikheb vaak zat 153 gehaald in de B, zou ik daarom geen L1 kunnen rijden?? zou het joh??
ik wordt er eenbeetje ziek van dat combinaties als ik zo op de korrel worden genomen.
nee ik heb geen sportpaard.. was dat mijn bedoeling?? uhm nee.. koop niet voor nix een 15 jarig manegepaard of wel!! waaar het mij om gaat is hem zo hoog mogelijk krijgen.. hoe lang ik er ook over ga doen.
ja ik ga hartstikke nat zondag.. mag ik?? onze eerste L1 proef ooit?? ik heb dan tenminste wel weer protocols waar ik wat aanga hebben.
en met die stap ben ik ook erg blij.. want willem heb gelukkig wel een goede stapen die wisten ze ook nog wel eens met een 8 te waarderen.
maar goed.. niet iedereen rijd wedstrijden en wil daar als een gek doorheen... ik neem mijn tempo en je mag van mij denken wat doet die in de L, zolang ik mijn puntjes haal.. al doe ik er 2 jaar over.. want het L2 is niet haalbaar voor ons. dus waarom snel het L1 uit??
Citaat:Concoursen krijgen een mogelijkheid om rubrieken uit te schrijven voor 4-, 5- 6-jarige paarden, met proeven die vergelijkbaar zijn met die van de hengstencompetitie.
Tyrza schreef:Overigens is het nog niet bekend of de minimale leeftijd in het Z van 5 naar 6 jaar wordt opgeschroeft (dit heb ik vanavond persoonlijk nog gehoord van een jurylid die tevens in het committee zit)
CGJ12 schreef:
Maar dan wordt het ook tijd dat ze gelijk even gaan regelen dat het VRIJWILLIG beëindigen van de proef géén verliespunten oplevert.........
Dát is pas diervriendelijk........