SGW Diepenheim - totaal verzopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 14:53

Oke, was een gemene opmerking, maar nav. jouw opmerking over selectieleden....ik geloof niet dat wij ons ooit ergens over uitgelaten hebben of negatieve opmerkingen hebben gemaakt, dus verklaar je nader...
Ik vind dat het best gezegd mag worden als een vereniging er een zooitje van maakt, of het nou vrijwilligers zijn of niet.... als zaken voor verbetering vatbaar zijn, mag dit toch gezegd worden? En ik gaf die mevrouw die benaming omdat zij als enige zeer onbeschoft werd en zich niet probeerde in te leven in welk argument dan ook...

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 15:06

marieketencate schreef:
Oke, was een gemene opmerking, maar nav. jouw opmerking over selectieleden....ik geloof niet dat wij ons ooit ergens over uitgelaten hebben of negatieve opmerkingen hebben gemaakt, dus verklaar je nader...
Ik vind dat het best gezegd mag worden als een vereniging er een zooitje van maakt, of het nou vrijwilligers zijn of niet.... als zaken voor verbetering vatbaar zijn, mag dit toch gezegd worden? En ik gaf die mevrouw die benaming omdat zij als enige zeer onbeschoft werd en zich niet probeerde in te leven in welk argument dan ook...


laatste reactie hierop, ben na de opmerking niet meer van me plan te verdedigen, of slow chat te maken.

Ik vind idd dat een hele hoop selectie leden zich niet altijd even professioneel gedragen. Maar dat is ook een beetje de ponysport in het algemeen.. Komt ook doordat veel nog voor ze geregeld wordt en ze er daarom nog een beetje buitenstaan. En ook niet dat alles fout is, maar dat ze het soms fout doen( doe ik ook nog hoor). Verder ben ik met bijna alle mensen nog goeie vrienden, super gezellig. Ben blij dat dit nog kan, ben net zo blij nu bij de paarden te rijden. Nix op tegen.

Dat je die vrouw daarom die benaming gaf kwam in je eerste reactie niet voor. Daarfom lijkt die benaming uit het niets gegrepen en daar reageer ik op. verders nix bijzonders, hoop alleen begrip op de roepen voor de lage cross en voor de vrijwilligers..

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 00:57

Marieke, zou je voortaan dat soort stekelige opmerkingen achterwege willen laten alsjeblieft? Het forum is daar niet voor bedoeld. En wat de discussie over de zwaarte van de cross betreft: ik denk dat je je ongenoegen beter via de officiƫle weg kunt uiten, bij de organisatie en de KNHS bijvoorbeeld. Via internet (en daarbij woorden als k*twijf gebruiken) schiet niet echt op lijkt me...

Ik vind het ook erg jammer dat wij daar zondagochtend voor niets stonden. Maar zoals Romkabouter al zei: een gebroken paard was nog vervelender geweest. En ik blijf hopen dat Barchem wel doorgaat.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 09:29

Ik dacht dat een forum bedoeld was voor discussie??? En die benaming gebruik ik in een hele andere context, dat had niks met de zwaarte van de cross te maken...waarom zou je je ongenoegen over een bepaald persoon/bepaalde wedstrijd hier niet mogen laten blijken?
Bovendien begin ik niet over zogenaamde "selectieleden" (stekelige opmerking onze kant op die nergens op is gebaseerd)terwijl dat helemaal niks met dit topic te maken heeft....

Maar goed, ik zal voortaan zeggen dat alles geweldig gegaan is en dat de organisatie fantastisch was....als dat is wat jullie willen horen...
En de onprofessionaliteit van de ponysport zie ik ook niet helemaal...geloof dat er alleen nogal wat jaloezie bij komt kijken....

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 09:44

zijn jullie klaar? marieke jij bent toch niet degene die is geselecteerd! inderdaad je zusje ja! waar maak je je druk om! katja heeft toch al genoeg titels in der zak, ze mocht zelfs meedoen op het EK. en kijk maar eens naar de B en L crossen, daar wordt ook heel simpel gereden en kan je dus alleen met dressuur of springonderdeel winnen! zo is het leven nu eenmaal!

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-02 09:56

Ik hoef echt niet te horen dat alles perfect is verlopen. Maar je kunt je soms beter even iets subtieler uitdrukken en wat dat betreft ga ik met Merel mee. Wat er op EK-niveau tussen jullie speelt, daar bemoei ik me niet mee, het gaat me om de opmerkingen die in dit topic gemaakt worden. Dit was niet waar ik met mijn topic op uit was, ik plaats puur en alleen een wedstrijdverslag (althans, van iets wat een wedstrijd had moeten worden). Daar mogen best reacties op komen (graag zelfs) maar nogmaals: discussie is prima, maar voor moddergooien is Bokt niet voor bedoeld.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-02 11:48

Oke Karin, je hebt gelijk, ik zal me voortaan netjes gedragen Schijnheilig

Verder doet het er natuurlijk niet toe hoeveel titels iemand al heeft, je gaat toch naar een NK om te winnen en zeker als het je allerlaatste wedstrijd is....