het ideale ding voor in je haar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26559
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 10:50

Ik heb zo'n lang ijzerdraad ding geval draai daar een knotmee (en dat hobbelt niet in je nek gelukkig) daar een kralennetje over en dan nog met een wit stiek om het 'af' te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 11:04

wat Llewela laat zien vind ik dus echt afschuwelijk. ik vind dat meer iets voor kinderen, ik hou het liever watt simpeler. en liever wit.

groetjes [naam]

nicky v.d.

Berichten: 293
Geregistreerd: 25-10-01
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-02 19:47

ik heb ook wel een ding in het zwart met een netje en een strik erop (je hebt hem geloof ik wel met de boktmeeting gezien in molendijk) Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 17:19

Zo'n ding met ijzerdraad erin. Haar erdoorheen, oprollen, die dingen vouwen en klaar!! Errug handig en heel stevig!! Pling Pling Pling

Barb

Berichten: 12089
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-02 17:39

¡!Ellen!¡ schreef:
Zo'n ding met ijzerdraad erin. Haar erdoorheen, oprollen, die dingen vouwen en klaar!! Errug handig en heel stevig!! Pling Pling Pling


nou ik heb zo'n ding gekocht van de week maar al mijn haar past dus amper door het gaatje en hij zakte ook weer uit, ook geen oplossing voor
mij dus

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 21:12

Ik had eerst zo'n strik met een netje, maar omdat ik heel dik haar heb tot net iets over mijn schouder, is mijn hele netje uit elkaar geknapt Bloos Haha! .
Ik heb nu een nieuwe gekocht, een gewoon netje wat je om je knot heen moet doen. Daarna doe ik er voor de zekerheid nog een elastiek om heen. Bevalt prima.

Esther

Berichten: 4149
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-02 23:02

Ik neem gewoon een "oma haarnetje" doe mijn haar daarin en doe daar dan evt nog een elastiek omheen.

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 13:48

Barb"]
[quote="¡!Ellen!¡ schreef:
Zo'n ding met ijzerdraad erin. Haar erdoorheen, oprollen, die dingen vouwen en klaar!! Errug handig en heel stevig!! Pling Pling Pling


nou ik heb zo'n ding gekocht van de week maar al mijn haar past dus amper door het gaatje en hij zakte ook weer uit, ook geen oplossing voor
mij dus
[/quote]

Waar koop je zo'n ding, mijn haar is ook hopeloos!