wie gaan er naar SGW Roden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

magic_lover

Re: wie gaan er naar SGW Roden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 14:14

ik ga ook iig kijken Haha!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:52

Yep! Ik kom ook kijken!
Misschien ook nog wel helpen, zie ik nog wel..
Maar iig kijken hoor!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:29

ik doe niet meer mee Huilen
Ik ga naar norg toe! Haha!

hel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 21:22

ik ga ook heen.. (allebei de dagen)ik hoop dat ik weer mag helpen

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 13:35

Wanneer is dit precies? Als ik geen wedstrijd heb wil ik wel komen kijken eigenlijk Haha!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 16:53

16 en 17 april!

Ik ga zondag (de 17e) ook naar Norg. Maar zaterdag kom ik waarschijnlijk wel helpen Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:21

ik weet het nog steeds niet welke dag ik start, ik hoop het zo snel mogelijk te weten! Boos!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 08:30

reddytobias schreef:
ik weet het nog steeds niet welke dag ik start, ik hoop het zo snel mogelijk te weten! Boos!

Huh? Je weet toch welke klasse je start...

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 19:41

Ik ga waarschijnlijk ook..... (L pony's)
Best wel zin in.... het is al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst gecrosst heb...
Gelukkig heeft de pony geen problemen met de hindernissen *woei*

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 19:44

andrea16 schreef:
reddytobias schreef:

Huh? Je weet toch welke klasse je start...

nope!! had me opgegeven voor het L, omdat ik had aangevraagd(nav de regel, L springen=L sgw) maar werd niet gehonoreerd! Bloos en omdat ik bij de pony's M-1 stond(klote kinders hebben mij toen in Nijeberkoop gediskwalificeerd omdat ik een hindernis verkeerd had gesprongen...ik zou neit weten hoe,maja) anders mocht ik nu ook gewoon L. of ik moet het andere paard, wat ik wel L mag starten, 1x L starten om met die vos L te kunnen!!!
dus ga ik maar B Bloos

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:59

Citaat:

nope!! had me opgegeven voor het L, omdat ik had aangevraagd(nav de regel, L springen=L sgw) maar werd niet gehonoreerd! Bloos en omdat ik bij de pony's M-1 stond(stinkmodder kinders hebben mij toen in Nijeberkoop gediskwalificeerd omdat ik een hindernis verkeerd had gesprongen...ik zou neit weten hoe,maja) anders mocht ik nu ook gewoon L. of ik moet het andere paard, wat ik wel L mag starten, 1x L starten om met die vos L te kunnen!!!
dus ga ik maar B Bloos

Grrr, die KNHS ook met die regeltjes! Ik was vorig jaar niet startgerechtigd met mn ene paard in de SGW (had nog geen winstpunt in springen, in het reglement op internet stond ook niet dat dat moest als je als ruiter al BSGW geklasseerd was).
Maarja ik had ondertussen wel 4 winstpunten in de B SGW gehaald met dat paard. Maar nee, het paard was er dan nog echt niet klaar voor....Verward
Nu kan ik weer opnieuw beginnen in de B....zucht....

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:41

andrea16 schreef:
Citaat:

nope!! had me opgegeven voor het L, omdat ik had aangevraagd(nav de regel, L springen=L sgw) maar werd niet gehonoreerd! Bloos en omdat ik bij de pony's M-1 stond(stinkmodder kinders hebben mij toen in Nijeberkoop gediskwalificeerd omdat ik een hindernis verkeerd had gesprongen...ik zou neit weten hoe,maja) anders mocht ik nu ook gewoon L. of ik moet het andere paard, wat ik wel L mag starten, 1x L starten om met die vos L te kunnen!!!
dus ga ik maar B Bloos

Grrr, die KNHS ook met die regeltjes! Ik was vorig jaar niet startgerechtigd met mn ene paard in de SGW (had nog geen winstpunt in springen, in het reglement op internet stond ook niet dat dat moest als je als ruiter al BSGW geklasseerd was).
Maarja ik had ondertussen wel 4 winstpunten in de B SGW gehaald met dat paard. Maar nee, het paard was er dan nog echt niet klaar voor....Verward
Nu kan ik weer opnieuw beginnen in de B....zucht....

ik vind het gewoon domweg STOM!!!

en snap je deze ook...
ik vroeg Gert Naber wanneer iemand wel in aanmerking kwam voor het L springen=L SGW
toen zei hij: ja als je ooit L sgw bent geweest!!

toen bedacht ik me later...tja als je ooit L sgw bent geweest, dan mag je een groen/B paard ook in de L starten. oftewel die regel L springen=L SGW is dus voor niemand nuttig!!! Boos! tenzij je die 7wp graag wilt hebben!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 08:33

Citaat:

ik vind het gewoon domweg STOM!!!

en snap je deze ook...
ik vroeg Gert Naber wanneer iemand wel in aanmerking kwam voor het L springen=L SGW
toen zei hij: ja als je ooit L sgw bent geweest!!

toen bedacht ik me later...tja als je ooit L sgw bent geweest, dan mag je een groen/B paard ook in de L starten. oftewel die regel L springen=L SGW is dus voor niemand nuttig!!! Boos! tenzij je die 7wp graag wilt hebben!

Dat vind ik dus ook zo raar, wie heeft dan ooit wat aan die regel? Ik had die regel ook altijd zo begrepen: als je L springen bent met een paard mag je L SGW starten en krijg je 7 winstpunten.
Maarja, dat gaat helaas ook al niet op...
[/quote]

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 09:14

Nee, dan moet je een brief schrijven naar de KNHS en je moet verschillende goede redenen noemen waarom je voor die extra punten in aanmerking wilt komen. En dan gaan zij kijken of die redenen goed genoeg zijn Koe Ik heb bijvoorbeeld Z SGW gereden bij de pony's en mijn paard had enkele jaren daarvoor Z gesprongen en toen hebben wij als argument aangevoerd dat het gewoon gevaarlijk zou zijn om zo laag te moeten rijden omdat hij niet uit zou kijken plus dat ik behoorlijk wat ervaring had bij de Z pony's en dat vonden ze redelijke argumenten. Ze zijn helemaal niet zo makelijk eigenlijk erin.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:11

Wat ben ik toch blij dat ik met Murphy naar de paarden ben gegaan....

Ik heb SGW Roden vorig jaar ook gestart, dat was de eerste cross met Lucky. Daarvoor had ik ook nog geen officiele wedstrijden gereden met haar. Ik kreeg toen een foutbrief thuis dat in onrechtmatig gestart was en eerst een winstpunt moest halen in het springen. Ik heb toen een brief terug geschreven en daarin gezegd dat ik met Murphy Z SGW bij de pony's was, maar daarna met hem een paardenstartkaart heb aangevraag ivm zijn stokmaat. En dus M SGW bij de paarden was en dus wel Lucky B SGW mocht starten zonder een winstpunt te halen in het springen en dat ik zelfs zo L SGW mocht starten. Ik kreeg toen ene brief terug dat ik de foutbrief mocht vergeten en dat ik dus gelijk had! Haha!

Ik zag op de site van Roden alweer een aantal hindernissen in aanbouw staan, er wordt volgensmij aardig wat nieuws gebouwd!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:23

chantal_cs schreef:
Ik zag op de site van Roden alweer een aantal hindernissen in aanbouw staan, er wordt volgensmij aardig wat nieuws gebouwd!

Ja, ik hoop eigenlijk wel dat het heksenoog eruit gaat. De vorige keer toen Madine er doorheen moest ging het maar net goed (in Nijeberkoop) Dus ik wil in de eerste cross van mijn seizoen eigenlijk nog geen heksenoog springen Clown

karin1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:56

SGW roden???
Heb het verhaal niet echt gevolgd ofzo, maar moet dat niet errug leuk zijn?

Las vorig jaar geloof ik in de krant dat het heel geslaagd was...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:34

ja vage regels,
laura: ik heb 2 brieven gesturud naar de KNHS en daarop volgende een belletje van Gert Naber Bloos

ik had het vorig jaar ook met het springen..ik reed met mijn pony in 2003 Z pony's ik was in maart 2004 nog niet M paarden gestart met hem, maar ik ging met die bruine voor het eerst starten(L)

toen kreeg ik een foutbrief dat ik niet L paarden mocht starten, omdat het paard wel al L had gelopen, maar nog geen punten had!! Bloos zucht...
dus mijn 1e wedstrijd die ik had gereden werd niet meegeteld, mijn 2e wel, omdat ik toen met mijn pony tussen de M paarden ging rijden..

maffe regels ook allemaal! Haha!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:36

ik ga ook naar shw roden. ik start 2x in het het m paarden...

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 17:40

Start je dan met ici beau Jiska, heb gehoord dat je die hebt gekocht nl. Haha! Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:22

Dat hoorde ik ook! We gaan wel gelijk op Jiska.. ik start Lucky als het goed is ook M in Roden (als ze een beetje mee werken in Etten Leur..) Cheval Serooskerke 1e x M!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:49

ik heb idd ici beau gekocht. het nieuws gaat snel haha. ik heb in chaam hc in het L gestart en dat ging aardig goed. (als ik meedeed voor prijzen was ik eerste... haha) in etten-leur nog een keer in het L en dan dus voor het echie!! Die pony die ik start in het M wil ik gaan verkopen, maar zolang ze nog niet weg is blijf ik er vrolijk mee doorstarten... Pling

hendrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:24

hey allemaal,

hier even een oproepje:

ik zit in de stichting van sgw roden en ik moet de vrijwilligers regelen..

nu ben ik benieuwd of er bokkers zijn uit roden en omstreken die zelf niet mee doen aan de wedstrijd, of die misschien bereid zijn een of meerdere dagen te helpen bij de cross..

ik ben opzoek naar ervaren schrijftste voor de dressuur en hindernisjury's voor in de cross..

als je interesse hebt mail dan even naar dejonghendrike@hotmail.com
vermeld wel even je naam en tel. nummer, dan kan ik contact met je op nemen..

alvast bedankt

groetjes,

Hendrike de jong

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:46

ik ben overigens beide dagen naar Roden, zaterdag zelf starten en zondag mee te groomen! Knipoog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 22:30

reddytobias schreef:
ik ben overigens beide dagen naar Roden, zaterdag zelf starten en zondag mee te groomen! Knipoog

Zou leuk zijn als we in dezelfde ring komen!