Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reddytobias schreef:ik weet het nog steeds niet welke dag ik start, ik hoop het zo snel mogelijk te weten!
andrea16 schreef:reddytobias schreef:ik weet het nog steeds niet welke dag ik start, ik hoop het zo snel mogelijk te weten!
Huh? Je weet toch welke klasse je start...
Citaat:
nope!! had me opgegeven voor het L, omdat ik had aangevraagd(nav de regel, L springen=L sgw) maar werd niet gehonoreerd!en omdat ik bij de pony's M-1 stond(stinkmodder kinders hebben mij toen in Nijeberkoop gediskwalificeerd omdat ik een hindernis verkeerd had gesprongen...ik zou neit weten hoe,maja) anders mocht ik nu ook gewoon L. of ik moet het andere paard, wat ik wel L mag starten, 1x L starten om met die vos L te kunnen!!!
dus ga ik maar B
andrea16 schreef:Citaat:
nope!! had me opgegeven voor het L, omdat ik had aangevraagd(nav de regel, L springen=L sgw) maar werd niet gehonoreerd!en omdat ik bij de pony's M-1 stond(stinkmodder kinders hebben mij toen in Nijeberkoop gediskwalificeerd omdat ik een hindernis verkeerd had gesprongen...ik zou neit weten hoe,maja) anders mocht ik nu ook gewoon L. of ik moet het andere paard, wat ik wel L mag starten, 1x L starten om met die vos L te kunnen!!!
dus ga ik maar B
Grrr, die KNHS ook met die regeltjes! Ik was vorig jaar niet startgerechtigd met mn ene paard in de SGW (had nog geen winstpunt in springen, in het reglement op internet stond ook niet dat dat moest als je als ruiter al BSGW geklasseerd was).
Maarja ik had ondertussen wel 4 winstpunten in de B SGW gehaald met dat paard. Maar nee, het paard was er dan nog echt niet klaar voor....![]()
Nu kan ik weer opnieuw beginnen in de B....zucht....
Citaat:
ik vind het gewoon domweg STOM!!!
en snap je deze ook...
ik vroeg Gert Naber wanneer iemand wel in aanmerking kwam voor het L springen=L SGW
toen zei hij: ja als je ooit L sgw bent geweest!!
toen bedacht ik me later...tja als je ooit L sgw bent geweest, dan mag je een groen/B paard ook in de L starten. oftewel die regel L springen=L SGW is dus voor niemand nuttig!!!tenzij je die 7wp graag wilt hebben!
chantal_cs schreef:Ik zag op de site van Roden alweer een aantal hindernissen in aanbouw staan, er wordt volgensmij aardig wat nieuws gebouwd!
reddytobias schreef:ik ben overigens beide dagen naar Roden, zaterdag zelf starten en zondag mee te groomen!