Leeftijd Salinero

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:23

Antoinette schreef:
Leuk, leuk, leuk...
Gisteravond zei mijn moeder tegen me; Ben heel benieuwd wanneer ze op bokt beginnen dat Salinero te jong is voor dit niveau.

En tadaaaa Haha!

Mijn mening is dezelfde als die van anderen. Anky kan zo'n paard als Salinero al veel sneller naar GP niveau rijden dan iemand die zelf in de B moet beginnen.
En kom op, Anky en Sjef weten toch wel waar ze mee bezig zijn. Wie ben ik om aan ze te twijfelen Knipoog

Ik zat er ook al op te wachten. Typisch bokt, altijd wat zoeken waarover gezeurd kan worden.

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:23

....en ik hoorde dat ook over Krack zeggen in Jerez: die is nu toch ouder, waarom dan riskeren blijkbaar met een "jongere"?

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 12:24

[quote="Zannekin"]En ook: in het Duitse team is enkel Rusty het oudje. quote]

Paard is rond zijn 18e toch op zijn top, of heb ik nou ergens een klok horen luiden...... Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:26

ja, die heb je ergens horen luiden Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:26

NoaC"]
[quote="Zannekin schreef:
En ook: in het Duitse team is enkel Rusty het oudje. quote]

Paard is rond zijn 18e toch op zijn top, of heb ik nou ergens een klok horen luiden...... Bloos!


Volgens mij gaan ze dan allemaal met pensioen..

Rond 14 jaar zitten ze op hun top!
Maar Salinero heeft dat dus al eerder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:28

youngster"]
[quote="NoaC schreef:

Volgens mij gaan ze dan allemaal met pensioen..

Rond 14 jaar zitten ze op hun top!
Maar Salinero heeft dat dus al eerder..

Of niet. Knipoog

Want ik weet zeker dat hij nóg beter wordt. Qua lopen, maar natuurlijk raakt hij naarmate de jaren verstijken ook wat minder schrikkerig enzo. Het 'groene' moet er nog af. Haha!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:46

Sammm schreef:
Ik zat er ook al op te wachten. Typisch bokt, altijd wat zoeken waarover gezeurd kan worden.


Als je het gezeur vindt, moet je niet reageren. Je geeft niet echt een nuttige reactie in dit topic Knipoog

wenn
Berichten: 124
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:23

Talida schreef:
wees blij, kan hij in 2008 en 2012 ook nog even goud halen! Heeft ze gewoon nog een prestatie erbij, 3x individueel goud met hetzelfde paard Haha!
Als hij het niet aankon, zou ze het niet doen denk ik. Zelf had ze toch ook niet eens een medaille verwacht. Kan je nagaan hoe hij gaat als hij op zn topleeftijd is, wow!



ja ha ha Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:26

Quellian schreef:
Als je het gezeur vindt, moet je niet reageren. Je geeft niet echt een nuttige reactie in dit topic Knipoog

Er zijn wel meer reacties op bokt die niet nuttig zijn. Schijnheilig Haha!

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:18

Sammm schreef:
Het 'groene' moet er nog af. Haha!


Ja, en Salinero kan alleen nog maar beter worden met zijn lopen. Dus: over 4 jaar, beter loopwerk, en minder schrikken, dus: weer goud en een nog mooiere proef!! Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:27

Sandertjuh schreef:
:j Ja, en Salinero kan alleen nog maar beter worden met zijn lopen. Dus: over 4 jaar, beter loopwerk, en minder schrikken, dus: weer goud en een nog mooiere proef!! Haha!


Uhm je moet altijd positief denken heb je helemaal gelijk in Haha! maar er kan veel positief en negatief verandern in 4 jaar hoor. Ook andere paarden kunnen beter worden etc...

Maar positief denken! Lachen

Anne_GTI

Berichten: 18208
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:28

en vast en zeker een nieuwe kur, anders gooit Theo zijn tv weer aan gort.

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:48

chickey schreef:
toen die 4 was is ze echt niet meteen begonnen met passages etc hoor. Ik geloof er heilig in dat ze alles op een verantwoorde en rustige manier heeft opgebouwd. Elke maand komt de dierenarts daar, om dan van de andere begleiding die ze krijgt maar niet te spreken...



Anky rijdt hem pas 2 jaar