Welke sport gooien we eruit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:41

Whahaha, als jullie zo door gaan houden we een wereldruiterspelen over.

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:42

geen enkele sport... ieder heeft zn eigen smaak.. er zullen ook best mensen zijn die zeggen "paardrijden wat is dat nou weer voor een sport, is toch alleen maar hobbelen, die sport moet weg..." de een vind paardrijden leuk *heel bokt Haha! * en de ander vind schieten leuk.. tsja ieder zn ding he...

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:48

Wat er van mij uit mag?? Dingen die niks met SPORT te maken hebben. Dus dat zijn idd al die schietsporten en dammen/schaken en voor de winter dat Curling Verward

En Linnie, ik had idd vroeger een meisje in me klas die vond paardrijden geen sport maar een hobbie. Tja waar trek je de grens!

Cowgirl

Berichten: 23770
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 20:58

Kleiduif schieten gaat er ook uit...of in iedergeval een onderdeel daarvan.

Beach volleybal mag er van mij ook wel uit..vind ik nou niet echt een olympische sport.

Schieten vind ik saai dus kijk ik niet.


Ik vind het wel jammer dat er idd geen 4 span rijden is...maar ja dan zul je ook enkel en 2 span moeten doen.

Ik weet wel dat er geen onderdelen meer bijkomen..anders hebben we straks 6 weken lang Oympische spelen.

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:00

Boksen.. tis net tien minuten knuffelen wat die kerels doen. Gaat nergens over... En schieten... En... dat hink stap sprong...
Dat badminton vond ik trouwens wel super hoor die finale dan.. (kijk er normaal nooit naar) maar die mia audina was wel super zeg Lachen

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:10

hahahah 10 min kuffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:28

Het schieten met luchtdruk pistolen of geweren mag er van mij uit. Dat zijn dingen die je niet zomaar in je vrije tijd kan doen omdat dat tegen de wet is (wapenwet), daarom mag zoiets niet Olympisch zijn vind ik. Ik hou niet van gerommel met geweren en pistolen en de link naar geweld, daarom hou ik er niet van.

Vierspannen is wel leuk.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:39

Kogelstoten en discuswerpen mag wat mij betreft blijven, maar het mag niet meer onder etenstijd uitgezonden worden *LOL*

Bellamafia
Berichten: 370
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Somewhere over the rainbow...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:13

Billy schreef:
Tafeltennis..............een nerdsport eerste klas Haha!


HALLELUUJAAAH .. helemaal mee EENS!!!! Schijnheilig

pevoco

Berichten: 190
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:17

Ik ga ook voor kleiduifjesschieten Haha!

Fitzroy

Berichten: 25210
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:26

Gewichtheffen, want volgens mij gaat daar de meeste doping in om.

Verder vind ik dat de sporten waar teveel geld in om gaat er wel uit mogen: voetbal, tennis en basketbal.

remi

Berichten: 1716
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:39

Bij gewichtheffen gaan de vrouwen steeds meer op mannen lijken( hoezo doping Schijnheilig ) Ze lijken ook steeds kleiner te worden Haha! verder idd snelwandelen heb ik nu wel genoeg gezien.....kleiduiven schieten mag er ook uit. Ik zat trouwens bij de opening te kijken en zag daar aardig wat mensen lopen waarvan ik me afvroeg wat doe je hier, maar nadat ik een aantal onduidelijke sporten voorbij zag komen werdt me een hoop duidelijk
Haha! Schermen vindt ik ook niets de regels zijn mij te onduidelijk, zie je er 1 aanvallen heeft de ander ineens gewonnen Verward omdat die ergens ook een aanvallende beweging maakt.Maar goed iedereen zijn hobby ( sport) turnen vindt ik dan weer wel leuk om naar te kijken.

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:44

Dat schieten en handboogschieten mag voor mij wieberen!!!

Dubbeltafeltennis moet ik erg om lachen. 2 Grote kerels om zo'n klein tafeltje met miniballetje.......wie bedenkt dat???

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 00:07

Handboogschieten mag wel blijven, schieten mag eruit...
Snelwandelen...tja ik weet niet zat daar is te kijken en het was gewoon mislukt rennen! Ze hadden echt niet allemaal heel de tijd contact met de grond hoor! En het duurde ook nog eens ellendig lang :/

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 00:20

Wat en boel commentaar zeg op allerlei sporten.. vind heel veel leuk maar ook niet alles maar om dat er nou uit te gooien omdat ik dat toevallig niet leuk vind gaat mij te ver. Enige waar ik mijn twijfels bij zet is gewichtheffen maar dat puur op basis van het dopinggebruik. Aan de andere kant hebben ze er nu zoveel uitgegooid dat als ze zo ddorgaan bij andere toernooien het vanzelf wel een "schone" sport moet worden.
Ben in ieder geval blij dat nog niemand het wielrennen of baanwielrennen eruit heeft gegooid hoewel ik nu natuurlijk wel mensen op ideeen breng...
Kan iemand mij uitleggen waarom tafeltennis een nerdsport is? Ik vond het best leuk om af en toe eens te doen vroeger en het is behoorlijk intensief en bij een nerd denk ik toch een beetje aan een sloom en appart figuur... dat Vriesekoop een raar mens was oke maar zijn daarom alle tafeltennissers het? Vriesekoop krijg trouwens veel respect van mij hoor want het was een rare maar wel een kei van een sportvrouw!

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 01:00

Dat wildwatervaren mag er voor mij uit. Dat hoort imo op een wilde bergrivier met echte keien en niet een namaakbaantje van de efteling met plastic blokkken. Je bent een bikkel of je bent het niet....

Bij de winterspelen idd dat curling (met stip op 1) Als ze zonodig willen vegen kan ik hier nog wel een paar man gebruiken om de zooi aan te vegen. Misschien zijn er ook nog wel vacatures bij de gemeentelijke reinigingsdienst....

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 10:17

toscana schreef:
Ben in ieder geval blij dat nog niemand het wielrennen of baanwielrennen eruit heeft gegooid hoewel ik nu natuurlijk wel mensen op ideeen breng...

Ik moet zeggen dat ik bijv de Tour de France ongelooflijk dom vind, maar het wielrennen hier vind ik heel anders! De tijdrit vond ik niet echt boeiend, maar het baanwielrennen vind ik best leuk!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:25

Tafeltennis vind ik toch echt geen nerd-sport. Dat is echt intensief, korte snelle bewegingen, en heel weinig tijd tussen de opeenvolgende slagen, wat het dus extra moeilijk maakt. Ook de effecten zijn heel moeilijk, en worden vaak gebruikt.

Zelf vind ik niet echt dat er iets uit moet, behalve als dammen/schaken etc meedoen, dat is een denksport, maar de Olympische Spelen vind ik toch meer actie... Alhoewel vroeger er ook gedichten etc opgedragen werden, wat dan ook niet echt actie is.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 11:49

Zo'n rondje fietsen in 10 seconden Verward

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 11:54

Ja, die is ook erg, degene met de beste fiets wint!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:18

joke20 schreef:
klijduifschieten mag er van mij ook uit



jaaah.. en tafeltennis (idd NERDsport 1e klas Nerd )
en gewichtheffen.. daar gaat echt heel veel doping in om..

ik vind dat Lovely ook een punt heeft, m.b.t het schieten

paars

Berichten: 5645
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:43

Oscar schreef:
Kogelstoten en discuswerpen mag wat mij betreft blijven, maar het mag niet meer onder etenstijd uitgezonden worden *LOL*

Haha! Haha! Haha!
Snelwandelen...........sorry, maar dat vind ik echt geen sport, maar een foutje. Wie bedenkt zoiets?? Die sporters hebben ook allemaal zo'n megaraar figuur gekregen. Ze hebben geen schouders meer.....aggos.
Wel knap om dat zo lang vol te houden hoor, maar ik vind het echt niet leuk om naar te kijken .

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:13

Fitzroy schreef:
Verder vind ik dat de sporten waar teveel geld in om gaat er wel uit mogen: voetbal, tennis en basketbal.


Wat dacht je van paardensport dan... Daar gaat toch ook gruwelijk veel geld in om..

Groetjes joyce

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:16

idd paardensport kost veel geld

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 14:23

Maar bedoelt ze niet sporten waarmee de sporters zelf veel geld verdienen? Weet nl dat voetballers en tennissers nogal wat verdienen.

Weet niet hoe dat zit met de paardensport?