In een groen, groen, groen, groen, knolle knolle..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fokfanaat

Berichten: 20219
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:05

Hattem, Twello, Wijhe, Apeldoorn, Vaassen, Nunspeet, Oldebroek, Epe is allemaal zonder hekjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:13

Daar ben ik nog niet geweest, rijd pas 2 maandjes wedstrijden
In Beekbergen en Eerbeek heb ik ze wel gezien
Ik heb ook geen hekjes nodig hoor, heb ze thuis immers ook niet Knipoog
SamSam, klimt jullie secretariaat dan niet door het raam (was nl. wel erg grappig om te zien, ze was niet zo heel erg lenig Haha! )

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:15

Bij ons is ook alles gewoon met bordjes, dus geen hekjes. Dat is alleen bij de Z. En meestal ook niet op de meest egale weidebodems.... Vooral niet de B-ringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:19

Ik zal Hierden onthouden Haha! Dank voor je tip!

Maar dat van die bordjes is voor mij ook de normaalste zaak van de wereld hoor en dan rij ik ook in Gelderland.

Ruurlo, Dinxperlo, Steenderen, Hengelo, Loerbeek, Babberich, Zevenaar, Silvolde, Wijnbergen, allemaal grote concoursen en allemaal met prikpaaltjes in het weiland. Alleen de klasses Z1 en Z2 rijden tussen de hekjes.

Kootwijk is daar een echte uitzondering op als groot concours. En verder kun je in Arnhem of Dodewaard ook tussen de hekjes rijden maar dat zijn echt de hele kleine concoursen met 1 ring.

fokfanaat

Berichten: 20219
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:22

Ilindra schreef:

SamSam, klimt jullie secretariaat dan niet door het raam (was nl. wel erg grappig om te zien, ze was niet zo heel erg lenig Haha! )


Uhm, denk niet dat ik me daar aan ga wagen, zorg wel voor sleutels!! Schijnheilig

Check je de site even, je starttijden zijn wat veranderd/verbeterd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:28

Heb het gezien, bedankt.
Het gras is toch wel gemaaid en de konijnen verjaagd Haha!
Ben trouwens de kat vergeten op te noemen die zat te sch*ten op de hoefslag Bloos!

fokfanaat

Berichten: 20219
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:31

Ilindra schreef:
Ben trouwens de kat vergeten op te noemen die zat te sch*ten op de hoefslag Bloos!


Haha, das echt een goeie!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:35

Samsam schreef:
Haha, das echt een goeie!!


Ja, als je niet de quick settings er weer onderuit hoeft te halen Knipoog

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:43

Ilindra schreef:
Ja, als je niet de quick settings er weer onderuit hoeft te halen Knipoog


die kat *LOL* haha die is er ALTIJD!!
ik had daar laatst een wedstrijd en toen liep hij ook in de ringen!!

haha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 20:54

Zo word mijn "eisen pakket" steeds groter Haha!
Wedstrijdterrein graag zichtbaar vanaf de parkeerplaats, kort gemaaid gras, geen kuilen, gaten en/of bulten, geen katten of andere beesten in de ring en graag een toilet dat wil doorspoelen.
Tjee, ik word al een echte diva, en dat in de B Tong uitsteken

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:47

Ilindra schreef:
Gewoon bordjes in het land zie je hier nog maar heel weinig, zelfs gisteren stonden er nog witte hekjes omheen.

Om alle ringen hekjes? Hier alleen bij de Z-rubrieken. Hoe doen die verenigingen dat dan, want dat moet toch een kapitaal kosten, als je voor 10 ringen hekjes moet aanschaffen? Geld, geld!

Nog even afgezien van de extra tijd die je nodig hebt voor het opzetten en afbreken van al die hekjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:51

Alleen in Kootwijk hebben ze zoveel ringen Haha!
De rest waar ik heb gereden maar 1 of 2, Lunteren heeft er 4.
Het zijn dus niet echt grote wedstrijden.

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:01

Ah, dan kan het inderdaad wel Haha!

Hier is het bijna standaard 8 tot 10 ringen. En dan zaterdagochtend, zaterdagmiddag, zondagochtend en zondagmiddag. De wedstrijden zijn hier dus wel ietsjes groter Knipoog

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 22:02

jeetje klinkt niet best dat wedstrijdterrein, ik neem aan dat de jury dit op rapport heeft geschreven, ik zou dat dus wel gelijk doen, onder zulke omstandigheden met een ring waar echt niet in te rijden valt zou je geen wedstreijd mogen organiseren, de ringen moeten er wel behoorlijk bij liggen, ook is het de taak van de jury om dit te inspekteren of de ringen goed zijn!

zo wie zo vind ik het niet echt netjes dat je als jury zijnde om 19.00u aankomt als je dan al voor de ring hoort te zitten, maar goed misschien had ze het verkeer tegen of wat dan ook, maar dan nog hoort ze wel de ring te inspekteren.

Fitzroy

Berichten: 25171
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 06:59

Ilindra schreef:
Zo word mijn "eisen pakket" steeds groter Haha!
Wedstrijdterrein graag zichtbaar vanaf de parkeerplaats, kort gemaaid gras, geen kuilen, gaten en/of bulten, geen katten of andere beesten in de ring en graag een toilet dat wil doorspoelen.
Tjee, ik word al een echte diva, en dat in de B Tong uitsteken



Jeetje, Lia, wat een eisenpakket heb jij, je loopt echt al naast je chique gepoetste rijlaarzen Tong uitsteken ~~}>

Nee hoor, je hebt hartstikke gelijk. Jammer dat de jury niets deed met je commentaar over de bodemgesteldheid.
Ik ben pas nog van ring verhuisd omdat de ring waar ik zat erg zwaar was en er gaten in zaten. Bijna iedereen viel op de diagonaal in een gat.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 11:33

Nou ik heb hier in de buurt nog nooit hekjes gezien rond de banen in de b en l. Nu beginnen ze wel in de M2 geloof ik!

Anne_GTI

Berichten: 18208
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:53

*bij deze hierden genoteerd op het lijstje*

Lekker waardeloos zeg.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 18:57

Ik vind dat je wel erg hoge eisen stelt hoor: het pad moet verhard zijn, het mag niet (teveel) regenen, er moet een secretariaat zijn, liefst ook nog een beetje catering, de jury moet naar je luisteren, konijnen mogen geen holletje graven en de kat mag niet op de hoefslag bouten...... Knipoog

Nee hoor, ik vind het ook schandalig dat je onder zulke omstandigheden een fatsoenlijke proef neer moet zien te zetten.
Het is balen, maar waarschijnlijk ook een goede leer voor een volgende keer (niet dus Knipoog).

Hier in de buurt werd vroeger ook een wedstrijd georganiseerd op een net geoogst maisveld.
De sporen waren ca. 30 cm. diep, en daar werd dan een ring in uitgezet.
En dan werd de ring ook nog zo uitgezet dat de tractorsporen niet evenredig met de lange zijde liepen, je moest dus constant spoor-in-spoor-uit.
En dan krijg je een 3 voor uitgestrekte draf vanwege onregelmatigheid
Dat was dus ook eens en nooit weer Knipoog

fokfanaat

Berichten: 20219
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:40

Lia ze hebben me verzekerd dat het terrein er ondanks de regen erg goed bijligt!

*duim duim*

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:07

nja zeg dat vind ik echt banketstaaf stel dat je paard zijn been had gebroken. Ach gut Echt slecht georganiseerd.

GlitchJarig

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:02

Wat een verhaal.
Zoiets heeft mijn instructrice ook eens meegemaakt.
Letterlijk en figuurlijk bagger!
Nooit meer inschrijven dus daar!

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:05

Ilindra schreef:
, geen katten of andere beesten in de ring

Ik wil jou wel een slangenvolte zien maken zonder paard Tong uitsteken
Maar klinkt allemaal erg primitief, blij dat Lisa zich niet geblesseerd heeft. Ik ben benieuwd wat ze dan gezegd hadden Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:32

Billy schreef:
Ik wil jou wel een slangenvolte zien maken zonder paard Tong uitsteken


Pff, dat is pas in de L, ben ik nog lang niet Haha!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 07:42

Ik las je verslag en zonder verder te lezen dacht ik ook meteen die is in Hierden geweest. Haha! Ja met regen is het daar echt een kriem, maar normaal heeft ze wel hekjes hoor. Maar echt dat terrein is echt vreselijk als het zulk weer is. Wie was je jury dan lia? Trouwens jammer dat je woensdag moet en niet dinsdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 08:02

Er waren ook wel hekjes in Hierden, dat was zo'n beetje het enige dat in orde was Haha!