Wel een een 0 of 1 gehaald?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:22

Nee, gelukkig nog nooit. Wat dat betreft heb ik altijd vrij gematigde cijfers gescoord, ook op mindere proeven niet zulke uitschieters naar onderen.

Hopelijk blijft dat zo als ik met Herc start. Die is namelijk bang voor kippen. Als er dus één langs de lange zijde scharrelt komt hij daar maar met moeite langs, dus zou ik kunnen rekenen op 'niet uitgevoerde' onderdelen (oftewel: iemand een oefenkip in de aanbieding?)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:24

Yep Haha! Haha!

toen ik een jaar of 16 was en ik een complete B proef in een keurig nette galop heb gereden....... inclusief wissels Haha! Haha! Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:27

gijsenkim schreef:
Yep Haha! Haha!

toen ik een jaar of 16 was en ik een complete B proef in een keurig nette galop heb gereden....... inclusief wissels Haha! Haha! Haha!


Hmmmm, op een onderlinge wedstrijd heeft mijn pony (bijgenaamd 'de bokkenpony') wel eens het wijken e.d. in galop gedaan. Hij kon alleen nog achteruit, omhoog en in galop, de etter. Gelukkig deed de jury even demonstratief haar hand voor haar ogen, zo van: "Ga je gang maar, ik ga wel even een krant lezen". Resultaat: 142 punten, pfffff! Clown

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:35

1 keer een 1, als je middendraf op de diagonaal moet doen is het blijkbaar NIET de bedoeling dat je pony omhoog gaat, bokt en vervolgens omdraait en de andere kant op holt Schijnheilig

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:34

sharonaollie schreef:
ik heb weleens een 0 - 2 gehad.
bij de pony's in de m1 moest een volte bij de a rijden maar ik hoorde het dus te laat dus reed hem net voor de hoek maar wel een m,ooie volte alleen een meter te ver kreeg er dus een 0 -2 voor.
bij de prijsuitrijking vonden ze dat erg raar en riepen dat ook om.
weet alleen niet meer want me punten waren :0


wordt die -2 dan op je totale score in mindering gebracht of niet?

gabyfedde

Berichten: 11899
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:44

Één keer een 1 gehaald (wat volgens de jury eigenlijk een 0 had moeten zijn, maar met een 1 snapte ik het ook wel).
Het was een heel nat, gald en blubberig terrein en Fedde (zonder ijzers) viel uit de galop aan het einde van de volte (het was B), bij de volgende letter moest er alweer gedraafd worden, dus ik nam maar niet het risico om weer aan te galopperen (en uit te glijden) voor die 16 meter. Na de proef moest ik bij de jury komen.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:51

chantal_cs schreef:
Ik heb gelukkig nog nooit een 0 of een 1 gehaald, wil het graag zou houden... Schijnheilig Tong uitsteken


Same here *LOL*

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:26

Missouri schreef:
1 keer een 1, als je middendraf op de diagonaal moet doen is het blijkbaar NIET de bedoeling dat je pony omhoog gaat, bokt en vervolgens omdraait en de andere kant op holt Schijnheilig


NIET????? Ik dacht dat dat juist extra punten opleverde! Haha! Haha! Knipoog

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:22

Ikke wel, of eigenlijk minpunten op een onderdeel...
Ik moest eerst middengalop, en daarna een gebroken lijn. Ik reed het andersom (dat was bij de eerste proef zo, heb ze daarna nooit meer uit mijn hoofd geleerd Clown ) Had voor het eerste onderdeel een 0 en -2, voor het tweede onderdeel een 0 en -4 .....