wanneer mag je met stang rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:46

Rijd je echt M2?

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 13:51

Kleintje schreef:
Met stang & trens mag je pas in de Z starten.



Met een pony mag je uberhaupt niet met stang en trens in de wedstrijden rijden

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 23:12

ik rij echt m2 nog niet zo heel lang maar waarom dan???

maar ik heb vandaag les gehad en het ging weer helemaal goed ze is er 1keer vandoor gegaan en toen ging het gewoon perpect. maar hebben jullie verder nog advies voor als ze het nou weer doet. want als ik geen les heb dan doet ze het zo weer. ook als ik gewoon preccies zo rij als in de les. maar verder toch allemaal bedankt

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 16:46

ladyenpippi schreef:
ik rij echt m2 nog niet zo heel lang maar waarom dan???

maar ik heb vandaag les gehad en het ging weer helemaal goed ze is er 1keer vandoor gegaan en toen ging het gewoon perpect. maar hebben jullie verder nog advies voor als ze het nou weer doet. want als ik geen les heb dan doet ze het zo weer. ook als ik gewoon preccies zo rij als in de les. maar verder toch allemaal bedankt


Omdat je verhaal niet zo klinkt alsof je echt M(2) rijdt.
Ik zeg niet dat ik je niet geloof hoor, maar het klinkt alleen niet zo logisch.
Fijn dar het wel weer beter gaat!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:24

Levy"]
[quote="Kleintje schreef:
Met stang & trens mag je pas in de Z starten.



Met een pony mag je uberhaupt niet met stang en trens in de wedstrijden rijden
[/quote]
Klopt, ik had op het moment dat ik dat schreef nog niet gekeken of ze met een pony reed of een paard.

Overigens, als je met een pony tussen de paarden start, gelden dan de regels voor paarden en mag je dan wel s&t bij de Z?

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 20:00

ik heb vandaag een wedstrijd gehad in emmer-compascuum het inrijden ging gewoon heel goed geen getrek ze ging er niet meer vandoor. en toen ik de ring in moest begon ze gelijk te trekken. ik moest binnen komen ging heel goed een 6 en toen c linkerhand en toen ging ze in een keer stil staan maar gelukkig kreeg ik haar wel weer voor waarst verder ging de hele proef heel slordig maar sommige delen gingen wel goed. ik had 148 punten en dat vond ik wel terecht. want de proef ging echt niet goed maar ik hoop dat ik volgende week wel goed rij want dan rij ik voor de twente cup en dat is op eigen terijn. maar ik neem deze week een keer extra les dan heb ik 3x les en dan vrijdag de wedstrijd.