Wie rijd er caroussel?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:01

Nou ja, vroeger hadden we een paar maanden rond de kerst carrousel training om met nieuwjaarsdag,als publiciteitsstunt een massa carrousel te geven....
40 man in een 50/20 binnen bak, mensen dat was een rámp...Ontzettend leuk om te doen,maar als je met een paar van die bange mutsen moet samen werken gaat het gewoon niet..

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:19

ik doe met mijn pony atleet ook carrousel in een team van 16, ben de partner van sophie_kurk hier op bokt Haha! en ik vind het echt heel er g gezellig en leuk om te doen!!
Sophie heeft al een foto Cheese! van het team in haar bericht dus daar heb je het waarschijnlijk al gezien...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110839
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:44

JAAAAA IKKEH!

ik reed altijd bij Manege Waarland,en reed in de B poule. Zijn een aantal keer reservekampioen geweest,en mijn paard heeft op Waarland in de WoensdagavondjeugdCarrousel gelopen (leuk woord voor galgje) Die groep was echt onverslaanbaar. Ze begonnen onderaan en elk jaar werden ze kampioen. Inmiddels zitten ze in de A poule,maar de groep is totaal anders van samenstelling. Ze zijn een aantal jaar geleden ook naar Jumping Amsterdam geweest,omdat ze Kampioen waren geworden.
Alleen liep mijn paard toen vooraan,en toen het publiek begon de flitsen Cheese! kwam mijn paard overeind en kreeg je het domino effect! Alle paardjes vol in de rem *LOL*

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 20:46

Ja, manege Waarland ken ik wel!! Volgens mij ben ik daar ook geweest met onze kudde knollies!!!

Leuk dat domino effect!!!
Ik weet nog wel dat de paarden waar we van dachten dat ze zouden klooien op vreemd terrein super braaf waren en paarden die nooit een stap verkeert zette ineens aan de kletter gingen!!
Wil je de manege paarden echt leren kennen moet je ze meenemen op caroussel wedstrijd!!

Zijn er nog mensen die foto's erop kunnen zetten?? Cheese!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 10:46

Ik heb carrousel gereden mij de oude manege Lansbergen (toendertijd de Barrage).
Ik heb er altijd veel plezier mee gehad. Nu heb ik me wat meer gericht op springen dus wie weet doe ik ooit nog eens mee met een springcarrousel... die we trouwens ook op de manege hebben.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 11:11

Nooit van een springcaroussel gehoort!! Klinkt leuk!!
Sta je nog bij Lansbergen dan??

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:53

Ja, ik rij bij Lansbergen op een eigen paardje van mijn vriendin....
2e kerstdag is er weer kerstshow.

Hoezo kom je er ook????

Leuk hoor springcarrousel....

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 22:01

Helaas moet ik werken, maar ben wel heel benieuwd wat ik me er bij moet voorstellen!!!

Ik ken toevallig iemand die naar jullie verhuist is i.v.m. het stoppen van HC Hillegersberg.

Bonte
Berichten: 6056
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 22:43

Ik heb vroeger gereden in de Carrousel van manege Spaarnwoude. Tot mijn bijrijdpaard werd verkocht. Nu verzorg ik de muziek. We rijden in de B-Poule. We hebben ook een jeugd carrousel, maar die heeft nog mensen tekort. Helaas.
Hier wat foto's van ons.
Afbeelding

Dit was bij maneg Anydale dit jaar. Dit was een vervangende wedstrijd ipv de kampioenschappen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was op een andere wedstrijd
Afbeelding

en onze jeugdcarrouselgroep Double Eight
Afbeelding

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 23:29

sophie_kurk schreef:
ik caroussel met mijn pony rikky, we hebben een ponycarroussel met 16 ruiters. We rijden wel met een paar manegepony´s en vorig konden we niet starten ivm de kippenpest, dit jaar gaan we wel.

we hebben vorig jaar wel een demonstratie gegeven en toen heb ik een paar foto´s gemaakt, jammer alleen dat janneke (de manege eigenaar) er voor staat...

Dit zijn we dan met zijn allen:

Afbeelding


Ja op deze foto ben ik de 6e van rechts Haha! En sophie_kurk staat helemaal links en xxlisaxx staat helemaal rechts. Dit jaar gaat het hopelijk wel door. Het is dacht ik in maassluis.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 14:08

Leuke foto's van Spaarnwoude!!! Ik heb ook nog ergens foto's uit mijn tijd. Zal mijn vriend eens aankijken of hij ze erop kan zetten. Ben daar te blond voor!!!

Nuv

Berichten: 1127
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: hh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:30

Dit zijn wij toen we 2 jaar geleden kampioen waren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Cool he? Was echt een zeer groot feest!!

BloemBloem

Berichten: 16617
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 10:44

Ik rijd ook carroussel op zondag
We hebben een paarden en een pony caroussel
We zijn wel eens bij manege Hoogenboom gestart, toen zat ik er nog niet bij
Nieuwjaarsdag geven we een uitvoering

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 15:42

Ik heb een keer meegereden in een carrouselles.
Haha!

Mijn paard vond het errug leuk. Hee een paard, hee nog een paard, Heeee allemaal paardjes... Haha!

Hij stak alleen wel een beetje boven de rest uit (hij is 1.86m). Dus toen we in een soort van molenwiek (weet niet hoe dat heet hoor ) gingen rijden, kon ik aan de buitenkant goed meekomen. De binnenkant was wat lastiger Haha!

Maar superleuk om te doen, en wie weet komt het er ooit weer eens van! *LOL*

Suzy

Berichten: 2241
Geregistreerd: 16-02-02
Woonplaats: Ittervoort ( L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:19

Gister hadden we een optreden met de carrousselgroep, jammergenoeg zijn er geen foto van gemaakt, maar ik heb toch nog een oudere foto ergens gevonden
Afbeelding

Quid

Berichten: 44
Geregistreerd: 28-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 22:45

Gaaf al die Haflingers.
Ik vind het zo wie zo leuk om van een bepaald ras meerdere bij elkaar te zien. OK dan!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 23:10

Wat ontzettend leuk zeg!!!!! Friezen caroussel ken ik nou wel.....
Dit staat echt heel leuk!!!
Hoe komen jullie aan zoveel Haflingers bij elkaar????

Ursje78

Berichten: 74
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 15:12

Zijn echt alle paarden en pony's verkocht bij Hilligersberg. Ik rij namelijk bij Vreehorst in Voorschoten (carrousel). Jullie hebben ooit eens een pony van ons gekocht Amanda (merrie, buin, witte bles). Die heeft echt heel lang daar gestaan, want iedere keer als ik er was ging ik even kijken. En prins die heeft ook een poosje bij ons op de manege gestaan, maar ze vonden hem te druk. Dus is ie weer terug gegaan naar jullie. En Princes (die met die kronkel in haar kop).Super lief paard OK dan! maarja er moesten meer mensen op kunnen rijden.
Wij zijn nog op zoek naar een nieuwe commadante. Ik gooi het even in de groep en je hoort het nog wel.