Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Selina schreef:Hier heb ik me weer durven inschrijven. Wel ‘pas’ in mei en juni.
In m’n lessen gewerkt aan hoe ik het kan oplossen als ze rennerig wordt en conclusie was dat ik stop met rijden en te lief ben
Hoop toch een keertje een winstpuntje te rijden. Dan is m’n doel voor 2024 al geslaagd
Hoe gaat het met jullie doelen?
DJZ schreef:Op welke locatie heb je je ingeschreven, Selina?
Eigenlijk gaan mijn doelen echt als een trein 3 wedstrijden, 6 wp... Galop begint echt te verbeteren (thuis in elk geval), dat we met aanspringen al een 7 rijden.. Alleen de overgang terug naar de draf is en blijft nog een dingetje Binnenkort maar weer een lesje inplannen, 13 april starten in Woudenberg.. We zitten lekker in een opwaartse flow
DJZ schreef:Op welke locatie heb je je ingeschreven, Selina?
Eigenlijk gaan mijn doelen echt als een trein 3 wedstrijden, 6 wp... Galop begint echt te verbeteren (thuis in elk geval), dat we met aanspringen al een 7 rijden.. Alleen de overgang terug naar de draf is en blijft nog een dingetje Binnenkort maar weer een lesje inplannen, 13 april starten in Woudenberg.. We zitten lekker in een opwaartse flow
Selina schreef:Eentje in Scherpenzeel en eentje op de Nieuwe Heuvel in Lunteren.
Fijn zeg!
Selina schreef:Mijn doel is om iig de D5 uit te rijden, en om Dancer weer op de baan te krijgen. Dat laatste nog wel het belangrijkste.Hoe gaat het met jullie doelen?
Roulette_ schreef:Selina schreef:Eentje in Scherpenzeel en eentje op de Nieuwe Heuvel in Lunteren.
Fijn zeg!
Komend weekend? Daar ga ik ook heen moet wel al best heel vroeg, maar heb er zin in. Morgen even checken wat er van mijn wedstrijdkleding nog past (ben zwanger), word denk ik qua kleuren een vreemde combinatie.
DiscoDipp schreef:Ik heb mij ook weer gewaagd! Eind april gaan we officieel L2 starten.
Paardje is inmiddels weer lekker thuis en we gaan de komende weken even flink bootcampen
Inmiddels ons bitten drama ook opgelost (hopelijk). Fager heeft ons verder geholpen aan een ander bit welke zoveel mogelijk hetzelfde zou zijn als die wat ik had maar niet meer mocht.
En wij hebben zelfs onze eerste springles gehad! Echt heel erg trots!
Ondanks ik echt 7 kleuren heb gescheten doet ze het zo goed. Na afloop was het echt alsof er een last van mijn schouders af was. Na mijn val 2015 ben ik nierpatiënt, hele hoop gezondheidsproblemen gehad (en nog steeds) en vond ik het zo eng om ergens op af te rijden. Zo snel die hindernis in zicht is en ik moet aanrijden dat krijg ik een mega error. Maar ze heeft mij ondanks ze onnodig hoog en hard gaat zoveel vertrouwen gegeven. Moest gewoon bijna een beetje huilen
[ [url=m/ahlrKt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qhu7SK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aTrIKb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Getup schreef:Klinkt spannend, gelukkig toch nog n winstpunt Babootje. Je hebt dus wel n echt dressuurpaard . Die van mij boeit t gelukkig niet dat er vanalles staat.
M'n dochter start morgen, we mogen om 6u30 wegrijden. Ze rijdt om 9 uur op 89 km van huis