wedstrijd op schoorl op 17 en 18 juli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:36

Alleen de uitslagen van de middag staan erop, de selectie is volgens mij s'morgens gereden. De rest van de uitslagen komen er in de loop van de week op staat op de site.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:00

Dat duurt zo lang Ach gut

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:42

DendroFleur schreef:
En Rivjenn, waar stond jij op de parkeerplaats. Toch niet achterin het hoekje met die Fjord samen.


ik ben de broer van rivjenn
Haha! en ze stond idd samen met een fjord (jorn) in de hoek bij het kerkje

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 14:44

Dan stonden wij naast jullie. Met die mega-pickup en een appaloosa merrie. Toch stiekem een bokt-meeting gehad.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 15:07

ik ben vanochtend nog ff bij de pony's geweest, totdat ik ziek werd en door me vader moest worden opgehaald Bloos Verdrietig

gister had ik het 1e parcours gewonnen Haha! 75 eurie
2e parcours was mooi klote, balk op de laatste anders was ik kampioen, en nu baal ik nog steeds. uiteindelijk 3e van NH en sta ik als 1e reserve voor het NK, maja daar hebben we niks aan Boos! mijn vriendin werd 4e(2e parcours was zij 1e!)

mijn dressuur was om te huilen, de punten helemaal! Boos! zo slecht had ik toch ook were niet gereden?? 133 en 146 Verward

met de club waren kampioen en mogen we door naar het NK, lekker frustrerend, wel met de club en niet individueel Scheve mond maja ik moet ook niet zeiken! ik mag volgende week de KWPN sportmerriecompetitie rijden!! Knipoog omdat ik het 1e parcours goed had gereden!

in de B pony's had ene clubgenootje 1e prijs(1e pc) L pony's clubgenootje 3e prijs(1e pc)
en in het M zat er ook wel 1 in de prijzen alleen toen moest ik gaan! Huilen

paars

Berichten: 5648
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 15:45

bedankt voor de link Fitzroy, nu lukte het wel!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 16:58

Net bestgaand gereden...pfff wat duurde dat lang zeg. Bij de eerste ronde mocht ik door. Daarna moesten we zóóó lang draven...verschrikkelijk. En uiteindelijk mocht ik dus ook vertrekken., maar ik was wel trots op Oodje hoor Knipoog

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-04 17:39

We waren om 07,00 opgestaan en toen gingen we ontbijten. Dat was heerlijk toen moeten we met haast naar mijn pony en inladen. Cappy in de trailer dat was alles goed gelukt. OK dan!
na 3 kwartier rijden zijn we eindelijk in schoorl mijn vader zat dan moeilijk te doen naar de wegwijzers ze zegt eerst rechts en dan zegt ze volgende links Verward dan word mijn vader warrig. Scheve mond
eindelijk kon Cappy uit de trailer laden en haar beentjes strekken Bloos
Ik ging 20 min inrijden dat was aardig gelukt en toen moet ik de ring in en was goed gegaan maar alleen bij de A wilde ze niet op de hoefslag wegens de blubber Boos! . en 2e ring ging wat stom en bij E afwenden en X haltouden en ekele seconden stil staan ging ik groeten dan ging mijn ouders mijn pony wegbrengen en om 16,00 was ze terug gekomen en ik werd in eerste proef 5e met 164 tweede proef 4e met 161 dat was niet zo gek Lachen mijn club genoot is regiokampioen van L1 OK dan!

Rivjenn

Berichten: 4023
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:09

DendroFleur schreef:
Dan stonden wij naast jullie. Met die mega-pickup en een appaloosa merrie. Toch stiekem een bokt-meeting gehad.


ha, grappig Haha!
volgens mij heb ik jou al eens eerder gezien...
bij een avond wedstrijd bij Stal Louwris in Bergen.
Klopt dat?
Daar was tenminste toen ook een Appaloosa, en volgens mij was dat ook dezelfde, of heb ik het nu mis?

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:31

MissM schreef:
Ik had wel lekker gereden maar nog niet goed genoeg voor een winstpunt denk ik (eerste keer L2). Het springen ging foutloos, en ook de controle tijdens het parcours ging al een stuk beter dan vorige week Haha!


Jury vond toch dat het goed genoeg was!! In iedere proef een winstpunt!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 19:33

Ha, ThOmas, dat heb ik ook een keer gedaan! Maar ik deed het op de korte zijde bij A, was echt stom, en ik werd ook best wel uitgelachen! Maarre, netjes gereden hoor!

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 21:32

Rivjenn schreef:
ha, grappig Haha!
volgens mij heb ik jou al eens eerder gezien...
bij een avond wedstrijd bij Stal Louwris in Bergen.
Klopt dat?
Daar was tenminste toen ook een Appaloosa, en volgens mij was dat ook dezelfde, of heb ik het nu mis?


Dat zou kunnen, op een wedstrijd van mevr. Lunenberg.

En Thomas, ik ben een keer het groeten vergeten. De eerst volgende wedstrijd ging ik ook tussendoor groeten. Nu liet ik wel mijn teugel los maar kwam er net op tijd achter. Helaas schoot ik in de lach en heb toen niet meer gehoord of nu moest wegdraven of stappen.
Je bent dus zeker niet de enige.


Ik heb uiteindelijk ook mijn protocollen en heb 151 en 153 punten gehaald. Wel een keer een 5 voor de regelmatigheid en voor de middendraf 5-en ivm tactfouten. Verder staat er niets bij dat mijn paard onregelmatig was. Voor het galopaanspringen ook 5-en maar dat gaat nog steeds niet makkelijk. Wel 7-ens voor het binnenkomen en een keer voor de volte in galop. En natuurlijk voor de verzorging.


Afbeelding

Fitzroy

Berichten: 25212
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:06

Hey, ik heb jou gezien met je opvallende paard Knipoog

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 22:30

Sorry, ik heb je niet herkend tussen al die bruinen Nagelbijten / Gniffelen

gomir

Berichten: 25576
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 23:42

Fitz zat ook niet zelf te paard volgens mij Dendrofleur Knipoog

Ik krijg bij de uitslagen alleen twee B-ringen en bij het springen helemaal niets Scheve mond
Dat Gertruud 1 en 2 was wist ik gisteravond iig al wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 01:26

Reddytobias en Gomir, zouden jullie eens bij de uitslag van het L springen willen kijken, ik snap er helemaal niks meer van Verward.

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:31

Alle uitslagen staan er wel op maar niet onder het kopje uitslagen maar gewoon op de plek waar je ook de starttijden kon vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:37

Ja dat weet ik.
Uitslagen ponies staan er nog niet op.

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:39

Nee en bij het springen staan er een gedeelte alleen de namen van de paarden, en ik vind het een beetje onoverzichtelijk wie er nou door zijn naar de Nederlandse Kampioenschappen want dat aantal is ook verschillend per rubriek en het staat niet aangegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:42

Op de regiosites kun je de verdeelsleutels vinden (voor Ermelo dus).

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:50

nee de uitslagen kloppen totaal niet! want ik sta 2 mal als 1e geplaats en daarmee Kampioen, maja dat klopt niet! ik vond het overigens heel stom dat nummer 1 en 2 beiden rokend op het paard zaten, net voro de prijsuitreiking!

Fitzroy

Berichten: 25212
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:53

DendroFleur schreef:
Sorry, ik heb je niet herkend tussen al die bruinen Nagelbijten / Gniffelen



Ik was degene in korte broek en met een roze shirtje die met een donkerbruin paard ZONDER zadel maar met S&T hoofdstel over het terrein wandelde van het trailerterrein naar de andere parkeerplaats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 09:59

reddytobias schreef:
nee de uitslagen kloppen totaal niet! want ik sta 2 mal als 1e geplaats en daarmee Kampioen, maja dat klopt niet! ik vond het overigens heel stom dat nummer 1 en 2 beiden rokend op het paard zaten, net voro de prijsuitreiking!

Beetje vaag dat deze uitslag er dan staat, het zal wel een foutje zijn... Ik heb alleen het eerste parcours gezien van mijn stalgenoot en verder heb ik Linda, gomir en jou niet zien springen.

gomir

Berichten: 25576
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 00:25

De uitslagen van het L kloppen voor geen meter, al mogen ze me best nog een derde prijs van het progressief nasturen natuurlijk Knipoog

Bij andere uitslagen mist soms de naam van de ruiter, dat geeft ook wel een aardig effect Clown (gelukkig weet ik bij bijna ieder paard de ruiter wel en kon ik er nog aardig wijs uit worden Haha! )