Aankomende zaterdag is er weer een menwedstrijd in Zoelen. Ik ga daar met mijn verzorgpony's aan meedoen (4-span) Is er nog iemand die hieraan meedoet?
Gr. Rianne
Laatst bijgewerkt door Lielle op 16-12-05 08:28, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel aangepast
Hoi Ik start ook maar dan zaterdag ochtend bij enkelspan pony,s. Is er altijd heel gezellig. Ik ga vanavond nog kijken en om half 5 parcour verkennen. Heb er wel zin in.
Nou bij ons ook wij vergaten in hindernis 11 poortje d te nemen. Was wel balen. Maar ja ik doe voor de lol mee. En het is er altijd gezellig. We hadden gister al pech toen sloeg de pony van m,n vader dwars door de voor kant van de kar heen. En voor vanmorgen 9 uur kregen we dat dus niet meer gemaakt. Dus maar met een gat in de voorkant gereden. Ik ga zo nog kijken en vanavond bij de finale. M,n zwager moet vanmiddag nog bij 2 span rijden dus ga er nog maar gezellig naar toe.
We zijn 1e geworden bij 4-span pony's, en 5e van 2-span pony's!! Ging echt supergoed allemaal!! Was erg leuk, de waterbak was alleen geen WATERbak meer...was een beetje blubberig!!