Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Desiree schreef:Ene v. Bakel uit Helmond heeft een hele goede brief geschreven over de kostenplaatjes van de KNHS, dat het wedstrijdrijden duur is geworden, niet 2x zo duur maar 70%!! duurder.
Eigenlijk is dat ook te gek voor woorden. Dit is ook de reden geweest voor mij om te stoppen met lidmaatschap. voor die paar wedstrijden die ik maar wil rijden is het niet meer te doen. Jammer.
Zijn er nog meer mensen die hier tegenaan lopen?
Desiree schreef:Ene v. Bakel uit Helmond heeft een hele goede brief geschreven over de kostenplaatjes van de KNHS, dat het wedstrijdrijden duur is geworden, niet 2x zo duur maar 70%!! duurder.
YvonneS"]
[quote="Desiree schreef:Ene v. Bakel uit Helmond heeft een hele goede brief geschreven over de kostenplaatjes van de KNHS, dat het wedstrijdrijden duur is geworden, niet 2x zo duur maar 70%!! duurder.
Dickie schreef:Het is trouwens niet alleen de KNHS die duurder wordt, in mijn geval gaat de verenigingscontributie ook gestaag omhoog elk jaar dus dat komt er dan ook nog eens bij (al vind ik dat meer te billijken dan de stijgingen van de KNHS).
YvonneS schreef:Hobby's kosten nu eenmaal geld en anders moet je gewoon stoppen met ws rijden! !!
YvonneS schreef:Hobby's kosten nu eenmaal geld en anders moet je gewoon stoppen met ws rijden!
Desiree schreef:De vereniging moet afdragen aan de KNHS, en DAAROM gaat de contributie omhoog. dus OOK weer door de KNHS.
Citaat:en mensen, een kostentoename van 70% is te veel in een keer.
Desiree"]
[quote="YvonneS schreef:Hobby's kosten nu eenmaal geld en anders moet je gewoon stoppen met ws rijden!