SGW Barchem (in principe) naar 15/16/17 nov.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

SGW Barchem (in principe) naar 15/16/17 nov.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 19:42

Mededeling voor iedereen die start in Barchem (of op de wachtlijst staat):

Om dezelfde reden als Diepenheim is ook de wedstrijd dit weekend in Barchem afgelast. In principe is de hele wedstrijd verschoven naar volgend weekend (15/16/17 nov). Iedereen houdt dezelfde starttijden. Meer info vind je op www.bergruiters.nl en dan onder /sgw.

Waarschijnlijk zijn alle deelnemers inmiddels al gebeld door de organisatie, maar je weet maar nooit, vandaar dit berichtje.

Mocht het nou volgend weekend ook zulk baggerweer zijn, dan vrees ik dat de wedstrijd helemaal wordt afgeblazen. Maar voorlopig dus tot nader order verschoven naar volgend weekend.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:59

Ik had het ook al gehoord!

Ik sta op de wachtlijst maar ik ben nu als eerste aan de beurt als er iemand afvalt.
Die zelfde dag is ook Blokker - springen en daar sta ik ook ingeschreven, maar als Barchem door kan gaan ga ik daarheen en zeg ik Blokker af.
Maar ik ben bang dat deze wedstrijd helemaal word afgelast want het weer word deze week niet beter hoor..

Dit tijdstip van het jaar vind ik eigenlijk niet al te best om een SGW te houden. Zulk weer kan je wel verwachten. Ze moeten het rond september/ oktober doen..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-02 21:06

Klopt, maar dan zijn er ook al een hoop andere sgw's die ieder jaar rond dezelfde datum in hetzelfde gebied worden gehouden. In oktober kan het overigens ook rotweer zijn. En eerder dan september lukt al helemaal niet, omdat er veel over akkers wordt gereden en daar moeten eerst de gewassen van af gehaald zijn...

Wel heel jammer als het niet door zou gaan, maar veiligheid gaat voor alles!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:38

ja hartstikke kl*ten man! als het goed is kan ik volgende week niet maar ik probeer wel wat te regelen want ik wil mee doen

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 20:12

Ik ben gebeld dat ik volgende week in principe kan starten, maar zit nog met vervoer Huilen Mijn zusje gaat springen en ik kan heel misschien met een clubgenootje mee, maar die gaat waarschijnlijk met twee paarden(één had deze week een dik been, maar ze denkt dat die wel mee kan)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:17

Ja, ggggggggrrrrrrrr!!!!!!!! Daar kwamen wij dus pas achter, toen we met paard en al in Barchem stonden. De KNHS had ons dus NIET afgebeld, hebben we 300 km. voor Jan Doedel gereden. Werden we op te terugweg ook nog door de KLPD aan de kant gezet of Maaike wel haar E-rijbewijs had. (ze heeft maar even haar chauffeursdiploma laten zien, en we mochten ala minute doorrijden), met excuses van mijnheer agent *lol*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 21:23

Kleine correctie: het was niet de KNHS die ons gebeld heeft, maar 'gewoon' het secretariaat van de Bergruiters. Knipoog

Maar wel behoorlijk balen dat jullie voor niets in Barchem stonden. Zo stonden er vorige week ook een hoop uit Verweggistan voor niets in Diepenheim. Volgende week dus maar beter even van tevoren zelf naar de organisatie bellen of alles ècht wel doorgaat. Maar als ik de weerberichten zo bekijk, dan zie ik het somber in...

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 21:46

ja ik denk ook dat het niet door gaat! het gaat de hele week regenen dus het zal vast niet doorgaan. heeeeeeeel jammer want ik heb dit jaar nog maar een SGW concours gereden. nou ja het is niet anders ongelukken kun je ook niet krijgen.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 23:32

JA, klopt, ben ook benieuwd of het doorgaat.
Wat ik mij nou afvraag( moet eigenlijk gewoon even de KNHS bellen) is het nou wel voor punten, of niet? want in het vraagprogramma staat niet dat het niet voor punten is.. dus ben de weg kwijt..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-02 11:15

Voor zover ik weet is dit gewoon een wedstrijd voor punten. Waarom zou het niet voor punten zijn? Het is iig geen oefencross.

Oh wacht... volgens de sgw-gids gaat het op zaterdag om het nationaal kampioenschap L en M, en zondag is een open wedstrijd. Die open wedstrijd lijkt mij sowieso een wedstrijd voor punten, maar bij een kampioenschap weet ik dat niet... Bel de KNHS toch ff zou ik zeggen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 11:47

de nationale kamioenschappen paarden voor de L en M zijn gewoon voor punten ook de open wedstrijd is trouwens voor punten!

Tis wel heel jammer als Barchem helemaal afgelast zou worden, dus hopen maar op goed weer voor deze week!
Ik zou ook nog voor de 1e keer M starten in Barchem met Murphy... dus ik hoop maar dat het doorgaat... anders moet ik tot volgend jaar wachten met het M-starten!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 13:45

Ow, da's dan hopen dat het doorgaat, en dat ik mijn laatste puntje int M rij. Want met de ene ben ik al Z startgerechtigd, en met de andere moet ik nog 1 punt.. En wil eigenlijk wel volgende jaar int Z starten ( als ik dat kan dan he, Bloos Clown
Ben benieuwd, maar hoop dus dat het doorgaat, wel leuk om nog even een crossje te rijden, zo'n einde als diepenheim wil ik ook eigenlijk niet... Haha!
Maar we zullen zien...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-02 18:53

Ik zit nog steeds met vervoer en als ik mee kan rijden moeten we waarschijnlijk twee keer op en neer...Weet dus nog niet of ik mee doe als het doorgaat! Ik vind het toch ook wel een beetje dramatisch als mijn paard 2 dagen 6 uur op de trailer moet staan en dan ook nog overdag op het terrein...Bloos Niet helemaal eerlijk voor het paard, als ik al vervoer kan regelen!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:23

Ik ben wel benieuwd of het doorgaat! vandaag weer mooi weer, maar het regent toch nog ook vaak. Maar wat mij een beetje opviel toen ze mij belden leken ze heel stellig te zeggen dat het dit weekeinde wel doorgaat, zouden ze aanpassingen maken ofzo?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 15:52

He, dat gevoel kreeg ik ook, toen ze belden om het af te zeggen!!! Nou ja vandaag was het zoals je al zei mooi weer, hopen dat het dat deze week blijft.... ik heb echt wel zin om nog even een crossje te rijden!!!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 17:11

ik hoop ook dat het doorgaat maar de grond is wel erg nat Scheve mond

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 19:41

als het deze week droog blijft, moet het volgensmij kunnen! Maar ja dan moet het ook echt droog blijven en niet weer gaan regenen....

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:10

uh, ik vrees het ergste... nou ja, we zullen zien!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 21:52

Hebben jullie je tijden al?
Zoja wil je die eventjes hier neerzetten?

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 00:07

jaja zekers!!! Ik ben in de M nr 54
moet zaterdag om 13.56u dressuur rijden
zondag om 10.46u springen
en zondag om 11.16u cross!
En de rest hier???

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 13:30

Ik heb gister afgebeld, omdat ik geen vervoer kan regelen. Ze waren zelf niet zo optimistisch, want er zaten een paar slechte stukken in de cross. Ze hoopten op mooi weer voor deze week, dan kon het nog door gaan, maar ze zijn er bang voor...

De tijden staan trouwens ook op de internetsite(karin heeft de link bovenin dit topic gezet) New Forest!
Ik ga trouwens mee naar Blokker dus als je nou gewoon gaat springen, dan kunnen we meeten Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 13:55

gomir schreef:
Ik heb gister afgebeld, omdat ik geen vervoer kan regelen. Ze waren zelf niet zo optimistisch, want er zaten een paar slechte stukken in de cross. Ze hoopten op mooi weer voor deze week, dan kon het nog door gaan, maar ze zijn er bang voor...

De tijden staan trouwens ook op de internetsite(karin heeft de link bovenin dit topic gezet) New Forest!
Ik ga trouwens mee naar Blokker dus als je nou gewoon gaat springen, dan kunnen we meeten Haha!


ow, da's balen.. Tis dat het voor winstpunten is, anders had ik al wel afgemeld.. Maar er is bij ons thuis ook een spring wedstrijd, dus da's een beetje balen, weet namelijk niet of ik al wat kan afzeggen...

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 14:16

dat heb ik dus ook.... ik zou eigenlijk zondag selectie dressuur hebben... maar ja eerlijk gezegd ga ik toch liever crossen!!! Ik heb de selectie dressuur gewoon laten staan, als barchem uitvalt kan ik daar altijd nog heen!!! Het inschrijfgeld moet ik toch betalen...

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 20:17

gomir schreef:
De tijden staan trouwens ook op de internetsite(karin heeft de link bovenin dit topic gezet) New Forest!
Ik ga trouwens mee naar Blokker dus als je nou gewoon gaat springen, dan kunnen we meeten Haha!


Jaa, dat is het um nou, die site doet het niet bij mij...
Maar ik ga morgenavond bellen en als ik dan niet mee kan doen dan ga ik gewoon naar Blokker, dus wie weet Knipoog

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 21:49

de site doet het als het goed is nu wel! Bij mij deed ie het namelijk eerst ook niet, maar toen ik er vandaag even heen ging, deed ie het opeens wel, dus het valt te proberen??