Z1 gestart vandaag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Z1 gestart vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-02 23:53

Vandaag ben ik met Jur gestart, de laatste keer dat ik gestart heb was november 2000, in die wedstrijd heb ik ook mijn eerste winstpunt in de Z1 gereden, en dit was de 3de keer dat ik Z had gestart. Maar de laatste tijd ging Jur weer zo fijn dat ik heb besloten om het weer te proberen.

Ik moest heel vroeg starten en moest eerst naar de wedstrijd dus was ik vrij laat op stal om Jur te halen. Ik heb haar toen maar opgezadeld en zo de trailer ingezet, het was toch maar 5 minuutjes rijden. Zelf zat ik dus met hoedje in de auto en kon dus zo op Jur springen toen ik haar uit de trailer haalde.

De buitenbak stond blank, alleen maar modder en plassen. Maar Jur was super en liep er braaf doorheen. Echt alles zat onder de modder, mijn laarzen, haar benen, buik, de singel etc. Toen moest ik de proef in. Ik had de proef nog niet geoefend:D maar ik had hem wel doorgelezen. Jur voelde zo fijn, zelfs de linker travers en het appuyement naar links gingen goed, tot mijn grote verbazing!!
De galop ging ook fijn, alleen gingen alle eenvoudige wissels slecht, ze toonde nauwelijks stap omdat ze zo heet werd dat ze ging dribbelen en al zelf de overgang naar galop inzette, bijna voordat ik de hulp gaf. Maar over het algemeen gaf ze me een super gevoel, was aan mijn been en ik hoefde er lang niet zo aan te werken als bij Razin. Lachen

Bij de tweede proef was ze wat drukker en heter, bij de rondjes in de bak voor het binnenkomen schrok ze van allerlei dingen en van vogeltjes die steeds op de hoefslag zaten en wegvlogen als Jur in de buurt kwam. Ik was zelf ook niet zo geconcentreerd meer en reed iets slordiger. Toch waren het vrij constante proeven en ik was super tevreden over Jur, ze had echt haar best voor me gedaan en ik had geen moment het gevoel dat ik teveel van haar vroeg.

Ik ging op wedstrijd met als doel om iig boven de 170 punten te rijden. Bij de prijsuitreiking bleek dat ik 2x 175 punten had. Hier was ik dus heel blij mee, zo voor de eerste keer weer na 2 jaar! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-02 21:03

Bedankt voor de reacties!

Ik heb me verder nog niet ingeschreven met Jur, dus ik weet nog niet wanneer mijn volgende wedstrijd is.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 21:16

Nee ik heb nog nooit gehoord van een indoor met 1 proef, ik geloof niet dat ik de moeite neem om te gaan dan! Haha!
Haha Clau, wassen? Knipoog Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu, MyWishMax, robbie88 en 32 bezoekers

cron