Wedstrijd met Gelders paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Wedstrijd met Gelders paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-02 23:43

Ik start onder andere met een Gelders paard op dressuurwedstrijden. Ik heb een afstammeling van Ahoy. Zijn er nog meer mensen die wedstrijden rijden met een Gelders paard. Laat eens wat van je ervaringen hiermee horen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 00:37

Toevallig, een stalgenootje van ons heeft ook een Ahoy waar ze aankomend jaar mee gaat starten! Ik ben nog bezig om haar ook op Bokt te krijgen, dus wie weet komt ze binnenkort zelf wel met wedstrijdverslagen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 10:04

Ik heb 2 gelderse paarden waar ik heel af en toe een wedstrijdje mee start (zie m´n profiel Schijnheilig ).
Helaas heb ik door m´n werk erg weinig tijd om goed te trainen en eerlijk gezegd vind ik wedstrijden nogal veel gedoe en mankeert het mij een beetje aan zelfdicipline, ik rijd liever lekker buiten Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 10:20

heb ook een geleders,maar heb alleen nog maar onderling gestart met hem! Ervaringen?Tja wat wil je weten? Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 10:30

Ik heb een halve gelderse,
de mijne is van moeders kant van Zep (v. Goudsmid).

De mijne heeft nu zijn puntjes voor het Z dressuur, binnenkort gaan ik met hem springen, de lesjes die ik nu gevolg heb lijken veelbelovend.

[edit]foto's van mijn Vos staan in mijn profiel[/edit]

matty
Berichten: 181
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 12:52

Ik heb een gelders paard, Bazuin x Unitas, ik rijdt nu Z1, we hebben nog geen winstpunt (3 wedstrijden gereden) maar wel net er tegen aan. Ik heb hem nu twee jaar en zijn bij het begin begonnen, ik ben er heel blij mee, maar er zijn een paar jury's die het maar een 'tuiger' vinden. Niks van aan trekken!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 16:16

Ik heb een gelders paard, momenteel doe ik niets maar heb endurance met hem gereden, en ook wel onderlinge wedstrijdjes.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 17:45

Ik heb een Heineke x Ahoy x Ahoy, en ik roem hem om zijn geweldige karakter en zijn supersterke achterbeen!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-02 21:00

Ik heb een gelderse merrie, de vader is Zep, de moeder een tuigpaardmerrie met ster (van Strawinsky). Momenteel start ik al een tijdje niet met haar ivm kreupelheid. Ik ben L1 met winstpunten met haar en eigenlijk (op 1 wedstrijd na) altijd met wp of in de prijzen. Heb nog nooit negatief commentaar gehad maar ben dus ook nog niet vaak met haar gestart. Heb laatst ook een keer buiten mededingen meegreden in de B met haar zoon (halfgelders via de mama dus) en toen werden we meteen eerste (ook van de officielen) met 177 punten. Voor mij dus alleen nog maar Geldersen!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 02:29

Leuk om te horen dat jullie allemaal succesvol zijn met het starten van wedstrijden. Die van mij is niet zo succesvol. Mijn Ahoy heeft niet zo'n supersterk achterbeen. Doordat hij te lang in de rug is, komt hij er van achteren niet voldoende onder volgens de meeste juryleden. Maar ik blijf proberen en oefenen.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:08

Gewoon proberen en doorgaan! Doe ik ook Haha!
Ik rijd met Isolda (zie profiel) en ben net begonnen met wat onderlinge wedstrijdjes. Ze gaat best aardig, nu ik nog *LOL*

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-02 03:29

Haha, ach wat is succesvol, ik rijd ook maar L, en dat vind ik al heel wat!