Wedstrijd op Goliath ging super!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Wedstrijd op Goliath ging super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-02 22:37

Goliath en ik zijn in het trotse beziit van een roze (bleh) lintje! Pling
We zijn achste van de elf geworden, met de onderlinge dressurwedstrijd bij ons op de manege.
Ik was zo trots op Goliathje Lovers , toen ik de bak in kwam was hij heel vervelend, maar toen ik begon met de proef luisterde hij heel goed!\
Hij sprong ook zomaar in galop aan toen ik mijn benen velegde terwijl hij anders altijd heel moeilijk voorwaarts en dus moeilijk in de galop te krijgen is! Tong uitsteken
Ik wist niet wat ik meemaakte! Hij gelopeerde zo lief! Vingers aflikken Ik was echt helemaal happy! Party!!
Ook was ik erg blij dat hij nu minder leek te hobbelen, Hij gooit namelijk heel hoog op en ik kon er eerst nooit op blijven zitten. Lips are sealed
Na het rijden had ik echt zoiets van: "Kan me niet schelen als ik laatse wordt, hij deed het superrrrr!" Party!! Party!!
Mijn tegenstander die ook op Goliath moest werd zesde. En iemand in een andere catergorie werd met hem vierde van de zeven. Goliath heeft dus heel erg zijn best gedaan, misschien wel omdat ik hem die ochtend zo lekker gekriebeld en mooi gepoetst had!
Binnenkort komen er weer foto's, ik moet ze namelijk eerst nog laten ontwikkelen!

Ziehier hoe slecht het oefenen ging: [VvdD] Het rijden ging heeeeeeel erg slecht vandaag...Boos!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-02 15:50

Goed zo!!!!! Ga zo door!! Hoeveel punten had je?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-02 20:27

Ik had 157,5 punten.
Is dat heel weinig?
Ik had twee vieren, best slecht he? Dat was voor het stilstaan (niet met groeten hoor) op x, en voor de middengalop dat deed hij namelijk niet.
Ook had ik vier achten, voor het doorzitten, twee keer voor het aanpringen in galop en voor het teruggaan in draf.
Ook had ik niet het geode wedstrijdteneu aan, normaal worden we daar namelijk niet op beoordeeld met zo'n onderling wedstrijdje, omdat niet iedereen kan helpen zijn 'eigen' paard mooi te maken. Ik had een zes, eigenlijk een vijf, maar ze heeft de strijklappen door de vingers gezien.