Welke consumpties verkopen eerste officiële KNHS-wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Welke consumpties verkopen eerste officiële KNHS-wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:36

Iets van een bakje vers fruit ofzo, of is dat lastig....? :)



pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:44

Henk66 schreef:
pmarena schreef:
Iets van een bakje vers fruit ofzo, of is dat lastig....? :)


Goede suggestie, ja! :j Zat ik zelf ook al aan te denken. Ik twijfelde alleen of dat een "populair genoeg" item is. Vind het zelf wel lekker altijd, zo'n bakje fruit, maar weet eigenlijk niet of ik het zou nemen op zo'n dag. Zie je dat vaak tegenwoordig? Dat ze bakjes vers fruit verkopen? :)

(We zitten eigenlijk ook nog wel met de koeling ervan. We hebben wel een koelkast, maar zelf vind ik het echt zo'n typisch product wat je moet zien en waar je bij denkt "Oh, dat ziet er lekker (vers) uit! Dat wil ik!")



Helemaal mee eens :j

Ik baal er zelf altijd wel van als je ergens bent, en je trek hebt en je kan eigenlijk alleen maar de standaard "zooi" eten van vette snackjes enzo....met een tosti ben je dan al blij maar dat is ook niets iets van fruit of groente... ik vind dat altijd een gemis en helemaal nu we een kleintje hebben :j

Heerlijk fris ook juist in de zomer :)

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Welke consumpties verkopen eerste officiële KNHS-wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 14:50

Misschien anders iets van zomerfruit zoals bakjes verse aardbeien van een lokale kweker ofzo?
Dat hoeft niet per-sé in de koelkast :)

Die gedachte van voor de kinderen: snoepzooi dat is zo'n dooddoener, gezonder spul kan veel lekkerder zijn :j

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:24

Henk66 schreef:
pmarena schreef:
Misschien anders iets van zomerfruit zoals bakjes verse aardbeien van een lokale kweker ofzo?
Dat hoeft niet per-sé in de koelkast :)

Die gedachte van voor de kinderen: snoepzooi dat is zo'n dooddoener, gezonder spul kan veel lekkerder zijn :j


Snoepzakjes hebben we een paar keer geprobeerd, werden niet tot nauwelijks verkocht. ;( Denk dat men over het algemeen inderdaad liever "gezondere" dingen gepresenteerd ziet staan, óf juist heel "foute"/"ongezonde" (om het zo maar even te noemen dan := ) producten die duidelijk kwalitatief goed zijn, zoals een verse, huisgemaakte appeltaart ofzo waar het water van in je mond staat! :+

:Y) :P



MJAM :9 inderdaad! Maar dat kan je nog goedpraten voor jezelf...zit toch appel in O:)
Bij het zoveelste afgezaagde broodje kroket (ook lekker hoor) valt dat niet mee :P

Ik denk dat ik zelf toch minstens een krat appels neer zou zetten. Kopen ze het niet voor zichzelf dan misschien voor het paard :') En je geeft toch een beetje keuze...en een goed signaal dat lekker niet altijd die vlees en snoep rommel hoeft te zijn.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 30-11-16 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers