Dit weten veel mensen niet: rondje in de baan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 21:43

Na het teken/signaal om te starten ben je verplicht om binnen 60 sec. te starten. Houdt dus omgekeerd in: je hebt 60 sec. de tijd om na het geven van het signaal te starten, dus ook om de baan te verkennen (of het nou in- of outdoor is, dus in de ring of buitenom).

Als de jury je hierop af wil straffen???? Big deal. Als jij denkt die tijd nodig te hebben om je paard voor te bereiden dan zou ik (persoonlijk) die tijd gewoon nemen.
Ik geloof niet dat het juist is m.n. in de dressuur als reglementen persoonlijk geïnterpreteerd gaan worden.

Art. 109 is en blijft art. 109. Hoe je het ook wendt of keert.

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar


Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 23:54

Dan moet het programma zodanig aangepast worden dat alles gewoon volgens de regels kan verlopen.
Waar zijn verdorie anders reglementen voor?

Mijn mening hierop is dat het aantal deelnemers zodanig aangepast dient te worden dat de uitvoering aan de voorgeschreven reglementen kan voldoen. Kwaliteit gaat voorop.
En als er dan gemopperd wordt als de rubriek vol is??? Nou, dan had men maar tijdig in moeten schrijven.

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers