Dit weten veel mensen niet: rondje in de baan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 10:32

Dat zou echt bijzonder onprofessioneel zijn, als een jury dat zou doen!!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:55

Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet eerlijk zou zijn als de jury je daardoor meteen lagere punten geeft. Een argument als: er gebeurt zoveel in de paardenwereld wat niet professioneel te noemen is, vind ik nergens op slaan. Daar kun je alles wel mee afschepen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 13:56

fabienne schreef:
Hihi voor echte kijkerige paarden maakt het geen bal uit. Al mag ik met Fab 25 rondjes rijden, ze kan zomaar de 5e of de 17e of de 27e keer dat ze ergens langskomt ineens schrikken.............Haha!


Ja maar voor andere paarden helpt zo'n rondje wel degelijk, zoals bij Razinda. Die is ook heel bang maar als ik 2 rondjes langs de hoefslag heb kunnen rijden, krijg ik haar er beter langs dan wanneer ze het ineens ziet in de proef zelf.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:01

Vanaf de M1 mag je geen zweep meer gebruiken, en zijn sporen verplicht. Zweep mag je wel gebruiken bij het losrijden en zelfs bij het om de baan heen rijden, als je hem maar weggooit voordat je bij A binnenkomt.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:17

*LOL* Ik heb zelf ook geen idee! Ik vind dat je dat toch zelf moet kunnen bepalen. Kijk, als je normaal rijdt, heeft je paard er echt geen last van, maar toch. Verward

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 14:54

Tja jij zegt dat het gebeurt, ik heb het zelf nog niet ervaren, lijkt me niet normaal als emoties sterker zijn dan de professionaliteit bij de jury.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-02 15:26

Dat denk ik ook, als je ziet wie er allemaal een jurycursus kunnen doen. Daarbij doel ik overigens op niemand, voordat dat in mijn schoenen wordt geschoven, maar ik denk dat er een selectie zou moeten zijn en de 'opleiding' moeilijker.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 09:51

Fitzroy schreef:
Iedereen doet maar wat ie niet laten kan, ik heb het de laatste keer niet op de spits gedreven en kwam met een winstpunt thuis. Ik weet wel bijna 100 % zeker dat ik die niet had gekregen als ik daar uitgebreid die 60 seconden genomen had, daar was het de jury niet naar.


Dus jij laat het afhangen van de jury?
Ik kan me anders wel een situatie herinneren waarbij je wél je zin moest krijgen bij een zekere küravond. En daarvoor zelfs ging dreigen dat je een klacht in zou dienen. Of is dat weer anders omdat het een kür is?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 10:22

Pava, ben ik helemaal met je eens. Moeten ze het maar gewoon goed plannen. Gelukkig heb ik het nog niet mee hoeven maken dat er onenigheid was over dit onderwerp op een wedstrijd, ik begrijp alle commotie dus ook niet zo.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 11:51

Volgens mij komt dat niet (of nauwelijks) voor dat er pas achteraf betaald wordt. Tenminste niet op de wedstrijden waar ik start. En als je je te laat afmeldt, moet je ook gewoon je startgeld betalen hoor.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 13:50

Fitzroy schreef:
Jura, zou jij je onenigheid met mij misschien per PB uit willen vechten en als Moderator niet heel Bokt daar mee willen vermoeien?
Het siert je als moderator niet dit soort hatelijke opmerkingen te maken.


Ik weet niet waar jij het over hebt, al mijn reacties zijn puur inhoudelijk en hebben niets met persoonlijke vetes te maken. Daarbij ben ik ook niet van mening dat ik bokt ermee verveel, ik reageer gewoon net als iedereen. Verder heeft mijn functioneren als moderator hiermee niets van doen!

Terugkomend op het topic: als jij uitlatingen doet die in mijn ogen onprofessioneel zijn, en met betrekking tot het naleven van de reglementen blijkt dat jij met 2 maten meet dan kan je zulke reacties verwachten.

Als jij het inhoudelijke verwart met het persoonlijke, zegt dat meer over jou dan over mij.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-02 14:27

Fitzroy, het is natuurlijk wel een beetje vreemd dat wanneer er wel degelijk inhoudelijk gesproken wordt, jij als jurylid mij op mijn functioneren als moderator gaat aanspreken terwijl je het omgekeerde niet kan velen. Verder laat ik het hierbij.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers