Ik had zaterdag wedstrijd....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Ik had zaterdag wedstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-02 23:14

Ik had dus vanavond wedstrijd. Onderling met de manege paarden. Ik moest op Fidora (loopt nog niet zo lang met de lessen mee en is van de eigenarresse van de manege geweest).
Fidora is een heel pittig paardje, is in de les in het begin rustig en wordt steeds "heter". Ik moest als enige op fidora (een soort van uitproberen)

Ik ging om 15.30 naar de manege met marcella (HEEEEELE goeie vriendin van mij. Toen we aankwamen alle spullen (leek wel een volksverhuizing Tong uitsteken) naar het paardje gebracht en zijn we naar misty gegaan (verzorgpaard)...Die hebben we ff onderhanden genomen Tong uitsteken

Toen waren we wat gaan eten in de kantine en ff gezellig wat gedronken en bij gekletst. Toen zijn we ieder naar zn "eigen" paard gegaan...klaar gemaakt voor de wedstrijd. Daphne (xxdaffiexx op bokt) had ff fidora vast gehouden...Het ging op zich goed en Fidora gedraagde dr netjes...

Omgekleed, paard opgezadeld en heel kort ff ingereden (omdat ze anders alleen maar heter wordt). Draf-halt. Stap-draf enz
Ik mocht de bak in... Fidora verstijfde helemaal (het is erg spannend Haha! ) We hadden gestapt en de jury was er klaar voor. De proef begon, ze was nog steeds gespannen en erg snel, haar koppie bijna tegen hetplafond en tegen haar hals (als je snapt wat ik bedoel)...Nog voor de galop ging ze ontspannender lopen en ging dr hoofdje wat zakken...Af en toe wat beloond (de jury wist ervan). Netjes allebei de kanten gegalloppeert, na de 2e galop werd ze wel wat sneller maar ach ik was super trots op my girl...

VAN MIJ MAG ZE BLIJVEN Tong uitsteken oja de jury vond ons een leuke combinatie Lovers *LOL*

sorry voor dit verhaal maar ik vind het zo leuk dat het zo goed is gegaan

xxx Linda

ps ik rijd fnrs en reed een f5 proef ( te verglijken met een beetje van B en een beetje van de L, met 210 heb je een winstpunt en ik had 213 punten )
Laatst bijgewerkt door nikkiemisty op 28-10-02 17:04, in het totaal 2 keer bewerkt

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-02 23:17

Het ging wel heel netjes he Lin, was echt wel grappig om het verschil te zien voor je gereden had en erna..
Eerst heeeeeel zenuwachtig, en daarna heel erg blij, *LOL*
En Fidora is toch ook maar een gek lief beestje Lovers
En leuk van de jury, moest je daarom daar nog heen?
Nouja, voortaan zo goed blijven rijden en Fidora moet voortaan maar zo braaf zijn Lachen

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-02 13:02

jah daarom moest ik naar de jury, ze zeiden dat ze het knap vond hoe ik het paardje op haar gemak stelde enzo..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-02 23:28

FOTO"S!!! fijn dat het zo goed ging!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-02 17:13

Echt goed!!
En heb je nog foto's gemaakt?
Mag je nu naar de F6?

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-02 11:42

Er is 1 foto gemaakt...Die komt in het clubblad en ik denk dat ik m ook krijg dus zodra ik die heb zal ik m op bokt zetten.
Ik mag nog niet naar de f6 (ik moet nog 1 winstpunt)