Spijkerboorse dagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Spijkerboorse dagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-02 21:14

Donderdag en vrijdag waren er de Spijkerboorse dagen, ik deed met Razinda mee. Dit zouden de tweede en derde wedstrijden in de L1 worden. Donderdag moest ik erg vroeg, om 9.15 als eerste. Ik had fijn losgereden, echt met een systeem inplaats van doelloos rondjes te rijden. Haha!
Ze was fijn aan mijn been en alles ging goed, behalve de galop, dat gaat op het moment wat minder dan een tijdje geleden. Maar dat komt wel weer goed. Maar toen ik de ring in ging, stortte Razin een beetje in, ze was wat bang en de ring was ontzettend zwaar. Ik vergat dat ik een rondje in de ring had mogen rijden en kwam zo binnen dus het eerste deel ging slingerend omdat Razin alles wat eng vond. Maar op zich was ik tevreden. Er zat een uur tussen de proeven en ik heb Razin maar even op de trailer gezet. Ik moest daarna mezelf en Razinda weer opladen en dat viel niet mee. De tweede proef reed ik met zweep omdat ik wel heel erg terug valt in een proef, jammer is dat. Deze proef ging iets beter, ze was nu ook niet zo bang meer.
Bij de prijsuitreiking bleek dat ik in de eerste proef 2de was geworden met 159 punten en in de tweede proef was ik eerste met 163 punten! Een mooie stijgende lijn en 2 winstpunten rijker. Ik had er dus 4.

Vrijdag mocht ik later in de middag starten. Razinda wist niet wat haar overkwam; moest ze nog een keer. Je zit er natuurlijk zomaar 1,5 uur op en dat is ze al helemaal niet gewend. Maar ze ging weer vrolijk mee nadat ik een paar vlechten opnieuw had gedaan (ze had geschuurd).
Ik moest er veel te snel in omdat de eerste was uitgevallen. Even snel links en rechtsom een galopje en gaan. Razin liep redelijk fijn, maar mijn favoriete jury (waar ik met Jur altijd bij won) keek niet erg vrolijk. Haha!
Na deze proef heb ik aan de hand gewandeld want mijn meisje was heel moe.
De tweede proef ging ongeveer hetzelfde, al was Razinda wel heel moe en helemaal leeg. Bij de prijsuitreiking bleek dat ik 2x eerste was geworden met 169 en 171 punten; 4 punten dus!!
Razinda heeft dus in 1,5 week tijd 8 winstpunten gelopen in de L1, mijn kleine toppertje. Lovers
Ze mag nu dus L2 gaan starten.

Voorlopig start ik even niet en kan ik even rustig doortrainen met haar. Dan gaan we in januari weer met de selecties meedoen. Op 2 november rij ik nog een clinic en daarna schrijf ik me uit met haar (ik had er nog 3 staan) en met de andere paardjes weer in.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl



Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-02 09:58

Hartstikke bedankt voor de leuke reacties!! Lachen

Jasmijn, jammer dat je geen punten hebt gehaald vrijdag, maar wel gefeliciteerd met je eerste plaatsen! Ik heb 1 proef gezien op donderdag, dat was niet de proef waar je een winstpunt voor had, maar het zag er heel goed uit!

Jippie, ik zou heel graag foto's willen plaatsen, maar dan moet ik eerst iemand zien te vinden die foto's wil komen maken, of liever nog: video, want ik heb nog steeds geen proef van Razin op video staan. Verdrietig

*LOL* Pava, jij hoeft echt niet bang te zijn, want we zijn nog lang niet L2 klaar! Haha!

Hé Eyes, Razin zal je wel missen, binnenkort kan ze geen lekkere hapjes meer stiekem van jou krijgen als ik even niet kijk. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 11:52

Bedankt! Lachen

Ja, Jurga, ik heb een luxe probleem: 3 paarden waar mee ik wedstrijden kan rijden! Lachen
Komt mooi uit, want zo blijf ik zelf een beetje in het wedstrijdritme, terwijl de paarden niet al te veel wedstrijden hoeven lopen. Razin heeft nu lekker een paar maandjes geen wedstrijden.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-02 14:40

Ja Jur loopt, als alles goed gaat, haar eerste wedstrijd volgende week. Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roulette_ en 42 bezoekers