regeer hoe de jury was de laatse wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melodytjuh
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-10-02
Woonplaats: veldhoven

regeer hoe de jury was de laatse wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-02 20:47

als de jury stom was of misschien wel heel aardig *LOL* regeer dan Tong uitsteken

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:28

de jury was echt ontzettend chagereinig Scheve mond
maar ik had toch wel 162 puntjes van die aardigen mevrouw gekregen Haha!
dus misschien was ze toch nog aardig *LOL*

Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:28

zaterdag was mijn jury een oude vent, ik heb wel 7 keer geknikt toen hij pas terug knikte, ook een keer knikte een vrouw (jury) niet terug, ik dacht nou ja rijd gewoon door, had ik een 4!!!

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:10

mijn jury was best roiaal in nijeberkoop
Twink schok een paar keer van die mensen die met de cross
door de finesh gingen en toch had ik nog 158 punten

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:03

Ik zeg tegenwoordig tegen iedereen die iets vraagt ,,,jullie zijn een veelbelovende combinatie ,,dan is t altijd goed Haha! .Als je iets anders doet is t toch nooit goed en je zit er tenslotte toch maar even voor niks de hele middag te koukleumen om dan vervolgens even over de tong te gaan.
Sinds ik zelf jureer ben ik heel anders over juryleden gaan denken ,,,je zou t zelf ook eens moeten proberen .wie weet krijg je dan ook zo.n fijne ruiter in de ring die je een grote bek geeft omdat je ,m niet de juiste punten geeft , of huilende ruiters , of kreupele paarden , of sjacherijnige ouders , of knipmessen , of ruiters die voor ze beginnen vertellen dat het paard van alles mankeerd maar dat ze t toch proberen.enz enz enz .
bedenk zelf maar de vreemdste scenario,s tis allemaal mogelijk.Moet je dan bij iedere combinatie die de ring binnenkomt weer even blij zijn?????

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 17:10

Haha Ineke, als ik dit hoor weet ik niet of ik wel een jurycursus wil gaan volgen Haha!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 08:08

ik heb tot nu toe alleen positieve jurys gehad,er had er ook een x 1tje gezegt dat luna very goed liep voor een fjordje!!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 09:22

naja mijn jury was wel aardig, t was tenslotte wel terecht, die drieen voor de keertwendingen.......en 't was maar voor de eerste keer Z2

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 10:51

Ik ga voor dhr. Oortwijn uit Stadkanaal (??? die kant op in ieder geval).
De man jureert dressuur en springen, dus dat mag ik wel. Hij jureert vrij constant, dus je weet ongeveer wta je kunt verwacthen.
Verder ken ik nog een goede jury, heb er zelf ook les van gehad.
VAn de slechte jury's zal ik maar geen namen noemen. 1 daarvan heeft ooit een keer gezegd: zolang je paard thuis geen M kan lopen, heb je niets te zoeken op een B-wedstrijd.
Nou, je hebt toch neit voor niets B? anders kon iedereen wel in het M beginnen.

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 11:01

laastste wedstrijd was in waspik eind september

1e proef was hij veelste jolig en ik had geen punten terecht

2e proef ging best lekker, ik wist dat het een jury was waar je niks van cadeau krijgt en na afloop van de wedstrijd komt hij naar me toe en geeft me een aai over mijn hoofd en zegt: jij hebt goed gereden!!

ben ik 7e geworden van de 16 starts met 156 punten
mijn 2e winstpunt in de M2

was een hele leuke ervaring omdat dit mijn laatste wedstrijd was voor dit jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 15:22

De vereeniging waar ik veel bij start heeft sinds kort een nieuw iemand die het secreatriaat doet. Hierdoor komen er ook steeds weer andere jury leden langs. Ik moet zeggen dat dat goed bevalt. Voorheen waren er maar een stuk of 4 verschillende jury leden die daar steeds maar over de vloer kwamen. Dan wist je bij voorbaat al wat de punten werden.
Alleen de laatste keer hadden de mensen in de klasse B-L wel een heel strenge jury. Aantallen van 130 waren zeker geen uitzondering en dat is natuurlijk niet leuk.

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 15:32

mijn jurie was wel aardig!
bij het halthouden ging het niet zo goed maar ik had daarvoor toch een 7 en bij de volte galop viel ze er telkens uit en daar hat ik 5 en geen strafpunten
ik vond het een leuke wedstrijd!!

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 15:33

mijn jurie was wel aardig!
bij het halthouden ging het niet zo goed maar ik had daarvoor toch een 7 en bij de volte galop viel ze er telkens uit en daar hat ik 5 en geen strafpunten
ik vond het een leuke wedstrijd!!