Chippen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Chippen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 16:15

Vandaag is Camilla eindelijk gechipt. Zat al een tijdje te wachten, heb een tijdje mijn paspoort+papieren bij mijn stalhouder gehad, maar omdat ze vorige week geent werd heb ik het in mijn kast gelegd. En vandaag om 1 uur (toen ik op school was) belde mijn stalhouder op naar huis, omdat de chipper om kwart voor 2 zou komen. Maarja hij had mijn papieren niet en mijn zus wist ook niet dat ze in mn kast lagen. Dus nu heeft hij gewoon mijn adres opgegeven en verder geen informatie over de pony.
Wat moet ik nu verder doen?? Ik heb namelijk gewoon al een paspoort, en nu krijg ik dus een nieuwe? Scheve mond
Hoop dat iemand me snel kan helpen!!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 18:58

misschien heeft je stalhouder het telefoonnr of adres van die chipper zodat je kunt zeggen dat je al een paspoort hebt en het paspoort naar hem opsturen ofzo.
dan kan hij het weer opsturen naar de knhs zodat alles weer in jou eigen paspoort komt te staan.
wel een gedoe zo Verward
toedeledoki
gillian

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 21:05

Het is idd geregeld. We hebben het adres + telnr gekregen vanavond (mn staleigenaar had al gezegd dat ik al een paspoort heb) dus morgen opsturen en dan is t geregeld. Lachen