Oefencross Zeeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Oefencross Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-02 15:48

Gaan er nog Bokkers naar de oefencross in Zeeland? Deze wordt gehouden op 3 november, meer info hierover kan je vinden op http://members.lycos.nl/oefensgw Daarin worden categorieën vermeld, alsmede vereiste proeven.

Ik heb me in ieder geval vandaag ingeschreven, ik doe mee in de derde categorie. Haha!

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-02 21:31

nee een beetje ver weg!!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 20:52

hey
ik heb net gekeken op je site en ik vind die héél leuk! Haha! Ik zou wel graag willen meedoen, maar moet wel even weten waar het juist is. Mijn ouders zijn hier aan het bedenken waar ergens, maar weten het niet. Is het een gemeente die "zeeland" noemt, of is dat in de provincie zeeland of zoiets? Ik woon nl in belgië, is dat er ver van? (ik woon in Sint-Niklaas, das ong 20km onder de Nederlandse grens, dichtbij Hulst enzo)
xxx

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-02 21:04

Hoi KimS!
Het is niet mijn site, maar deze link stond op het inschrijfformulier. Het is in de gemeente Zeeland, dat ligt net onder Nijmegen.
Ik denk dat het van jullie uit ongeveer anderhalf uur rijden is, maar dat durf ik niet zeker te zeggen. Ik heb nog nooit zelf meegecrossed maar het lijkt me een leuke ervaring om dit eens mee te maken.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 22:03

Misschien als Diepenheim vol zit, want zeeland is niet voor punten en toch weer even verder rijden...*LOL*

katjatencate

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-02 22:31

Mijn zus gaat waarschijnlijk wel met haar jonge paard... Tong uitsteken Ik ben er vorig jaar geweest; het was wel een leuke cross, maar een echte oefencross: het niveau was nogal aan de lage kant (De m-pony's moesten bijna over hetzelfde parcours als de allerbeginners... Scheve mond ) Maar de organisatie is ook nog niet zo ervaren, ik denk dat het dit jaar al weer een stuk betere wedstrijd zal zijn als vorig jaar... wij zijn er waarschijlijk wel....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-02 09:32

Dan hoop ik je daar te zien, Katja! tegen die tijd PB-en we wel even als je dat leuk vind!