ferrie 1e keer L2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

ferrie 1e keer L2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 11:21

zaterdag 21 september ging ik weer op concours met mijn lieve ferrie *LOL* . het was een heel eind rijden want we moesten naar de polder naar: Blankenham.
daar aangekomen hebben we eerst een beetje gekeken bij het springen, terwijl we daar stonden was er een meisje afgevallen en begon haar pony al aan het 6e 'ererondje' gelukkig stond het meisje naar enige tijd weer op en werd haar pony ook weer gevangen *LOL*

wij gingen maar gauw naar ferrie die gelukkig nog rustig op de trailer stond. we gingen hem uitladen, proppen draaien en met opzadelen werd meneer natuurlijk zo als altijd zenuwachtig.

het losrijden ging super, alleen toen in de springring naast het losrijd terrein een ereronde begon vond ferrie het toch nog even nodig om een flinke bok te geven en proberen er achter aan te gaan.

eindelijk was ik aan de beurt de proef ging voor mijn gevoel redelijk alleen met de galop ging hij te hard en met het terugnemen na de verruiming maakte hij een prachtig gesprongen wissel alleen jammer voor ons de jury kon het niet zo waarderen nou ja de rest ging ook goed en ik was dan ook zeker te vreden voor de eerste keer.

toen kwam de tweede proef deze ging beter als de eerste. maar weer bij de verruimingen een mooi changement die ik en de jury niet zo konden waarderen en toen als superverrassing van ferrie nog even bij het aanspringen van de andere galop een ongelovelijk hoge bok!!!

daarna moest ik springen met ferrie voor de 2e keer in zijn leventje op een concours heel spannend allemaal natuurlijk. we kwamen te laat bij het inspringen want mijn moeder dacht dat ik er nog 10 voor me had en het waren er maar 2 dus toen ik er in moest ging het helemaalniet maar ik ben toch nog tot de op 1 na laatste hindernis gekomen. dus ik was heel erg trots op hem en toen om de dag compleet te maken nog een proggesief parcours en dat ging wel super en werd ik 4e Haha! .

na even gewacht te hebben waren de uitslagen en de prijsuitreiking er en waren we in beide proeven 5e met 162 punten dus al met al een super dag *LOL* *LOL* daarna lekker naar huis met fer en de wei in met zijn vriendje fuurie Lovers

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 15:53

He Lianne!
Gefeliciteerd!!! Haha! Het gaat echt super met hem he!

Fuurtje

Berichten: 52
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 17:57

ja echt geweldig alleen jammer dat hij over een tijdje weg moet Verdrietig
want ik vind hem zooo leuk! ik ga hem dan wel missen maar ja