Adlers ARK

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Adlers ARK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 16:42

Op zaterdagochtend stonden we om 530 op(heerlijke tijd) Adler hebben we toen naar ons huis gehaald om hem te wassen. Toen hij helemaal schoon en bijna weer droog was hebben we hem voor de kar gezet. Toen vertrokken mijn vader en adlers verzorgstertje naar de apeldoornse. ik zou ongeveer een uur later met de auto volgen. Op de apeldoornse hebben we hem voor de kar weggehaald en onder het zadel gedaan, want hij moest iets over 9-en starten in een B proef. dit was de 1e keer dat hij onder het zadel een wedstrijd op vreemd terrein liep. Ik las de proef voor en het ging niet onaardig. Achteraf bleek dat jury het gehonoreerd had met 159 punten. Toen werd het ff stressen want mijn vader en zijn verzorgstertje moesten de vaardigheid verkennen om 930. Ik moest hem voor de kar zetten en werd daarbij geweldig geholpen door marjolein Lovers
De vaardigheid was hier en daar wat slordig maar uiteindelijk toch goed voor de 2e plaats. Het dressuur voor de kar was matig maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb ook weer flink wat mensen gesproken. En zoals jullie hebben kunnen lezen heeft Nimber mij al in der hart gesloten Tong uitsteken
ik heb nog een paar mensen ontmoet en sta ook op een van de fotos die nimber geplaatst had. De proeven van anouk, nimber en marjolein heb ik live gezien en van anouk en van de moeder van marjolein heb ik nog frieten gehad, nit goed voor mij maar wel lekker. Na de parade gingen we tegen 7-en naar huis. Adler stond om een uur of acht van zijn prestaties genietend in de wei. Ik heb ook een zooi foto's gemaakt met de digi maar die krijg ik (nog) niet op de compm, wie weet gaat het nog wel lukken anders blijft het bij dit verslag van in mijn ogen een mooie dag.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 17:53

ja ik was erg lief gisteren om jou zomaar te helpen. dus nu verwcaht ik wel dat jij volgend jaar gaat mennen met de apeldoornse met ailin graag.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:00

*snif* en ik word niet eens genóemd!! valt me tegen hoor..... Tong uitsteken
Adler had toch ook nog een prijs met t mennen???

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:00

Haha Ik ben dol op je hoor!
als je de volgende keer maar wel hoi zegt ik als Snob hoor mensen niet te zien dusse volgende keer ff

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:01

ad was gedeeld 2e in de vaardigheid..

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 22:54

goed
nimber ik zwaai vanaf nu altijd tot je er ziek van word!!! Haha!
Marjolein je hebt gelijk 2e ex aeco of hoe je dat ook schrijft en wie weet ik wil volgend jaar misschien ook wel starten Tong uitsteken
Maaike ga alsjeblieft niet weer zeggen dat het niet gaat regenen, maar verder was het ouderwets gezellig Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 08:47

ja maar.... t gaat vandaag ook niet regenen hoor

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Adlers ARK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 08:56

ruiterinrust schreef:
...ik heb nog een paar mensen ontmoet...


*meldt*

Leuk om jou en jullie Haf nu eens in levenden lijve gezien te hebben! Lachen

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-02 16:05

Ja, je was wel errug snobberig en arrogant hoor om Nimber en mij zomaar voorbij te rijden Boos! En wij zwaaiden nog wel de armen uit ons lijf Tong uitsteken

Maarre, proficiat nog met je 2e prijs Lachen
Ik vond het ook een erg leuke dag!

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

ark

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 13:48

en ik degende die je altijd helpt omje concentratie te behouden word niet genoemd Huilen of is dat omdat ik jou ook ben vergeten te noemen??

hey ma ff iets anders dat word nog wel een x mijn tas dragen *gna*gna*gna* Extreme duivel

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-02 18:13

siets jou helemaal vergeten wat erg Boos! Mijn dank spreek ik bij deze uit!!!
Het was mede jouw verdienste dat ik een de poref foutloos voor heb kunnen lezen. jij helpt me idd altijd goed om toe te werken naar mijn opperste concentratie, al moeten we niet voorbijgaan aan mijn schier onuitputtelijke bron van talent Haha!

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-02 20:54

en je onuitputtelijke verwaandheid niet te vergeten! Tong uitsteken