YES nog snel ff bijgeschreven (hoogland)(+ UPDATE)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

YES nog snel ff bijgeschreven (hoogland)(+ UPDATE)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 09:39

Ik meende dat ik me opgegeven had voor de 21e, bleek het de 27e te zijn, en dan kan ik dus niet ivm (verplicht) feest Boos! Ik was al helemaal pissig, aangezien dit mijn laatste wedstrijd van het seizoen zou zijn... sprak ik mijn instructrice van de week en die vroeg of ik me niet nog bij kon schrijven bij Hoogland (de 21e dus) dan kon ik met haar meerijden. Dus ik geprobeerd... tussen 8 en 10 kon je bellen en ze waren de héle tijd in gesprek... Gisteren nog eens geprobeerd (lang leve het draaien van een 5 zodat je automatisch teruggebeld wordt!) en JAAAA er was nog plek bij de L1...
Dus mensen, als jullie daar heeel vroeg zijn, om half 9 moet ik starten met Wallebal Lovers
Laatst bijgewerkt door Laura op 21-09-02 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:57

Pfdfffffffffff nog vroeger he in mijn weekend. Nou ik zal even kijken. Haha!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 16:59

wat fijn dat je toch nog kan starten! Maar ga je indoor niet meer starten dan? Dat mocht toch van de eigenaar van Iwaldo, omdat hij toch geen jachten meer ging rijden? Of heb ik het nou mis... ?

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:35

Ik ga groomen bij mijn vriendin met haar gribaldi alleen zij moet in de middag zo rond een uur of 2 rijden, dus ik denk dat we elkaar dan net mislopen. Het schijnt een mooi concour te zijn, er is braderie, tuigpaarden en een kinderboederij, dus de paarden hebben veel te bekijken

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-02 21:50

Ja, op zich mag ik gewoon blijven starten, want de baas is 'van plan' om niet vaak te gaan jagen, maar ik weet wel hoe dat gaat Haha! Als ie eenmaal de kriebels krijgt dan wil ie zo weer iedere week, en zolang ie geen tweede paard heeft, krijgt Iwaldo het zwaar dit seizoen. Ik wil sowiezo dat ie na de jacht een weekend rust heeft en na de wedstrijd, en dan wordt het starten moeilijk. Maar ik zie mn paardje liever wat spek houden dat dat ie spek verliest en winstpuntjes verdient dus ik ben zo al lang tevreden. Duim maar voor me dat ik mooie puntjes rijd, is een leuek afsluiting van het seizoen Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 22:04

Verleden jaar was Anky op dat concours, maar toen zij er was zat ik net te schrijven bij de jury! Verdrietig

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 16:58

Ik moet werken!
Ik kan er namelijk lopend naartoe, woon echt heel dichtbij, maar goed ik moet om kwart voor negen werken dus kan niet komen kijken.
Zijn er zondag nog mensen in Hoogland?

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 15:57

Ik ga er ook starten en hoef gelukkig pas om een uur of half vier. Kan ik rustig uitslapen en ook nog tijd genoeg om mijn witte paard uitgebreid te wassen voor we weg moeten. Dat is ook wel eens anders!! Het is daar echt leuk alleen die tuigpaarden he, die vind mijn paard het allerleukste van de wereld en dan vergeet hij heel even dat ik er ook nog was. Fijn als je net moet rijden. Maar ja, dat hoort er ook bij he. Voor iedereen veel succes.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-02 17:41

Hoe hebben jullie gereden? Het was wel vroeg voor mij hoor, ik was om 6 uur al op... pfff. Maargoed, de eerste proef ging bagger, Waldo was voldoende voorwaarts maar dan gaat ie zich sterk maken in de hals en krijg ik hem de bochten niet soepel door. Daarnaast ben ik nu gewend aan hekjes Haha! en dus vielen die letters weer een beeetje tegen! Al slingerend en trekkend kwam ik de hoeken door Boos!
Resultaat? 149 en dat was nog flink wat vond ik Knipoog Mijn tweede proef ging gelukkig stukken beter en dat vond de jury blijkbaar ook: 164! Daar ben ik toch blij mee want dat was weer een dikke winstpunt!! Dus nu ben ik L1 +2 en ga nog één keertje starten. En dat voor 7 wedstrijden, dat vind ik helemaal niet verkeerd!

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 01:25

Hey gefeliciteerd Laura, dat gaat lekker met jullie als ik het zo lees.

Nog even een ander vraagje: hoe zit het eigenlijk met de verhuizing van de baas van Iwaldo waar je het wel eens over gehad hebt?

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 09:16

Net te laat, was er gister ook (wel ietsjes later..), jammer..
Zijn er nog die morgen of vandaag in Hoogland starten? Ook voor mij is het lopend te doen, licht op ons honden-uitlaat-veld Haha! Ik heb zelfs het geluk dat ik hier ´s nachts alle muziek kan volgen Frusty

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 13:48

Mijn paarden gingen best goed gisteren. Het jonge paard wat B liep heeft 2 winstpunten en een 6e prijs behaald en het Z paard had 1 winstpunt. Over de andere proef hebben we het maar even niet want ik was daar de weg een beetje kwijt.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 15:09

Gefeliciteerd met de winstpunten! Ik ahd zowaar nog een prijsje ook, was 5e met 164 punten!! Ik mag wel een verzameling groene rozetten gaan beginnen want dit is al de derde keer van 7 wedstrijden dat ik 5e werd Haha!