verslag dress. wedstrijd van 15 sept, 3e keer L1

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

verslag dress. wedstrijd van 15 sept, 3e keer L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 18:46

Vandaag was het dus weer zoveer Lachen Pling

Ik hoefde pas om 14.52 en 15.45 te rijden in de L1, dus ik heb alles maar rustig aan gedaan. Sevin had natuurlijk weer lekker in de wei gelegen, dus eerst maar de strontvlekken eruit gewassen.
Toen ik bij de vereniging kwam (was een thuiswedstrijd) bleek er een beetje gerotzooid te zijn, een heleboel anderen gingen starten en sommige die eerst B zouden rijden reden nu ineens L1. Naja, boeit verder niet.

Inrijden ging wel lekker, Sevin was lief, dus ik was allang blij. Er reed alleen een heel irritant kind waar ik me gruwelijk aan zat te irriteren. Ze stond haar hele pony af te tuigen en iedere keer heel boos kijken als je iets te dicht in de buurt kwam. We moesten met 9 mensen tegelijk inrijden in de binnenbak, dus dat was niet echt ideaal.

M'n eerste proef ging ronduit bagger. Sevin wilde niet wijken, ging in de middendraf in galop en de paarden in het weiland naast de bak gingen net flippen toen Sevin erlangs reed, waardoor hij er weer op reageerde. Kortom, geen fijne proef.

De tweede proef ging naar mijn idee wel aardig. Wijken op rechts ging zowaar en de middendraf was dit keer ook goed. Ik schatte de eerste proef in rond de 140 en de tweede misschien net of misschien net niet een winstpunt.

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik voor m'n eerste proef 151 had (viel nog mee) en voor m'n 2e 156, net wat ik dacht. Ik heb dus weer een winstpunt erbij, maar ik weet wel dat er nog veel aan moet gebeuren, want het gaat nog niet zo lekker. Mijn cijfers voor het wijken varieerden van een 2 tot een 6 Haha! . Foto's komen denk ik eind van deze week.

Groeten, Manon

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-02 20:58

Ja, thanx. Puntje is altijd mooi meegenomen. Ik had er trouwens nog niet eens bijgezet dat Sevin ook nog z'n halster had gesloopt. Zijn mooie homo-paarse Haha!