Kletsnat geregent,vastgezeten maar 2 prijzen!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Kletsnat geregent,vastgezeten maar 2 prijzen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 14:01

Nou Zaterdag had zusjelief een wedstrijd in Ede, ik moest mee, want moest voorlezen, volgens haar kon m'n moeder (die het altijd gedaan heeft) niet meer, ik las beter en harder! Goed nou om 07.30 was ik m'n bed al uit, omdat laura niet echt zachtjes deed, en waren we rond 9.45 klaar om weg te rijden! Het mieserde al iets en op het weerbericht had ik gezien dat er echt pokkeweer aan kwam! Frusty Nou op Goed geluk dan maar! Na drie kwartier waren we er dan, het was nog redelijk droog dus dat viel mee, we moesten een grasveld op rijden om te parkeren en wat me dus ook opviel dat er niemand was om het verkeer daar in goede banen te leiden! Dus parkeren waar je parkeren kan! Haha! We hadden wel een mooi plekje tegenover de springring, dus we konden alles goed volgen. Nou even rondgekeken en opzadelen, ja hoor het woord opzadelen was nog niet gevallen en het begon harder te regenen. Pony uit de trailer zadel erop, regendekentje eroverheen, en losrijden maar, ondertussen begon het steeds harder te regenen! En er werd al omgeroepen dat je met het springen met regenkleding mocht rijden!!
Nou m'n zusje tussendoor ook nog even snel parcours gelopen, want dat kon anders niet meer (erg fijn geregeld )

Nou de dressuurring in, was trouwens ook erg raar, ze kon al vrij snel, omdat er niemand stond te wachten zijn we maar gewoon gaan rijden, nou het lezen, het ging fantastisch, ik moest alleen proberen om boven het onweer uit te komen, wat inmiddels begonnen was!! Frusty
Nou na de proefjes dressuurzadel eraf, andere zadel erop voor het springen, naar het losspring terrein! Nou daar was het ook lekker geregeld, er reden een stuk of 15 combinaties rond om loste springen, en dat in een bakje van 20 bij 40!

Goed het losspringen ging niet echt lekker, ze weigerde de hele tijd voor de oxer, na 15 pogingen sprong ze toch maar!
Nou de ring in, het ging fantastisch, bij de eerste hindernis zaten er monsters onder en bedacht zich geen moment, want wat als ze toch gaan aanvallen, dat moet je toch niet hebben! Haha! Twee weigeringen, nou op naar hindernis twee, Wat krijgen we nou, dezelfde monsters zaten ook daar weer onder, hoe komen die daar zo snel Verward . Nou je begrijpt het, tijd om naar de trailer te gaan!

Inmiddels waren er al 4 jassen doorweekt in de auto gelegt! Nou pony op de trailer, m'n vinger nog open gehaald, aan het ijzer, omdat ik de kalkoen er niet uit kreeg!! Nou toen alles klaar was naar de tent gerend door de modder, en zijn we aan de patat gegaan! Het was nog niet opgehouden met regenen, en we kregen te horen dat er een grote vrachtwagen vast stond bij de ingang! Frusty . Gelukkig hadden we de patat nog niet op en zaten we bij clubgenootjes van m'n zusje! Mijn moeder ging opeen gegeven moment kijken hoe het ervoor stond! Kwam ze terug; Kom Kom er is een extra pad gemaakt, maar dan moeten we nu weg!! Nou we konden nog achteruit rijden en een paar meter vooruit en daar stonden we dan met ons goede gedrag Haha! , zou vast als een huis!! De auto zag er niet uit!! Nou bleek dus ook het hele voorterrein ook vast te staan, en was er een tractor onderweg om ons te bevrijden!!

Waren we na een half uur eindelijk aan de beurt, waren er een paar mutsen die dachten dat ze het wel zouden reden met hun dure audi of mercedes!! Nou mooi niet dus }> , maar ze waren wel eerder aan de beurt dan wij!! Na anderhalf uur wachten, werden we er dan eindelijk uitgetrokken door een grote Dodge met 4x4! En zelf die had het nog moeilijk!

Nou eenmaal op de weg hadden we heel wat bekijks, om onze mooie "" schoone auto"" *LOL*
Na drie kwartier waren we dan eindelijk thuis, dat was om vier uur, terwijl in de planning lag dat we het toch makelijk moesten redden om om 1 uur thuis te zijn!! Schijnheilig
Nou mijn zusje had 155 en 156 punten met de dressuur en een 3de en 5de prijs, dus dat was dan wel een goedmakertje!!
Al met al was het echt vreselijk! 6 jassen doorweekt en alles onder de modder!! Maar zoals Laura zei Ik heb wel een winstpunt!!!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-02 21:57

Zo zo, jullie hadden ook een pech die dag! Van het springen is wel jammer, maar toch mooi dat ze nog een winstpunt gepakt had met springen anders zou het echt wel een rotdag geweest zijn.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-02 09:10

Ja zeker weten!! Maargoed het is allemaal goed gekomen, sunny was de volgende dag helemaal op, dus daar zijn we even mee het bos in geweest, en daarna heeft ze lekker een paar dagen rust gehad!!