Iwaldo en ik voor het eerst in L1... WINST!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marije_jiplover

Berichten: 25251
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 09:57

Goed hoor! Echt een gaaf gevoel he als je dan je punten hoort?
Ik heb iets vergelijkbaars gehad, twee weken geleden (maar toen had ik geen compu met inet in de buurt, dus er verder nog niet op gezet). Ik had 18 augustus mijn eerste L1 wedstrijd, nadat ik uit 6 proeven 7 winstpunten in de B had gereden. Nu voor het eerst de L1 dus. Het was toen zo verschrikkelijk knetterheet weer (iets van 30 graden ofzo?) en ik moest om 4 uur starten, lekker heet dus. Toen ik Duvel kwam invlechten toen keek hij echt met zo'n kop van: "Ben je gek ofzo, vlechten? Die hebben we niet nodig als we op het strand gaan rijden hoor!"
Nou, ik naar mijn wedstrijd. We waren keurig op tijd, dus ik heb nog naar andere combinaties in de L2 zitten kijken en op een gegeven ogenblik heb ik hem maar uit de trailer gahaald en ben gaan losstappen. Nog eventje gedraafd en gegallopeerd en toen wat wijken en toen kwamen ze me gelukkig 10 minuten te vroeg al halen. Ik had ,e toch een beetje verkeken op de tijd, normaal heb ik ong. een half uur nodig om los te rijden, maar met die hitte was dat te lang. Dus ik mocht lekker eerder mijn proef in. Alleen Duvel was toch wel een beetje sloom en de middendraf hield hij niet de hele diagonaal vol, hij viel in galop. Een beetje een slordige proef dus. Toen stond ik buiten de ring te praten met mijn vader, toen de ringmeester naar mij toe kwam of ik soms meteen mijn tweede proef wilde rijden, want de ruiter na mij was nog niet klaar en wilde op haar eigen starttijd rijden, ipv tien minuten te vroeg. Dus ik de ring weer in, even snel een paar rondjes gedraafd om Duvel weer wakker te schudden en toen weer beginnen. Deze proef ging wat netter. Mijn middendraf heb ik haast niet eruit gereden, omdat ik hem niet weer in de galop te laten vallen en nu had ik twee keer een 7! En voor het wijken voor het rechterbeen had ik zelfs een 8! Over deze proef had ik dus echt een lekker gevoel (die andere op zich ook wel, het was zo heet en dan de eerste keer L). Toen wilde ik dus snel Duvel naar huis brengen, maar het was zo warm in de trailer, dat hij er gewoon niet in wilde! Dus na 20 minuten klooien, hij sloeg naar de zweep en hij sloeg nog veel harder naar een longeerlijn achter zijn kont, hebben we hem met een bakje haver erin weten te lokken. Snel terug naar de manege en toen weer terug voor de prijsuitreiking. Had ik twee keer de tweede prijs en de eerste proef 149 punten en de tweede proef 159! En de nummer 1 had maar twee punten meer dan ik, in allebei de proeven. Niet slecht gedaan dus, ik was echt superblij!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers