Samegestelde wedstrijden, hoe en wat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Samegestelde wedstrijden, hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 16:56

Volgend jaar krijg ik een paard en ik wil daar ook wedstrijden mee gaan rijden ik wil graag samegestelde wedstrijden gaan rijden, ik weet dat ik hiervoor 1 wp in B dresuur en daarna in springen moet hebben.
maar hoe gaat dat precies allemaal, met opgeven enzo?is het gewoon allemaal op 1 dag en hoe geef je dat op moet je dan gewoon 3 coupons opsturen of gewoon 1? en hoe gaat het met het winstpunten bij SGW? gaat dat nog gewoon apart, of bij elkaar?of???
wie kan mij antwoord geven op deze vragen?
alvast bedankt!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-02 20:37

Je stuurt een dressuurcoupon op en dat is voldoende, het springen en crossen(de strafpunten) worden daar bijgeschreven.
Winstpunten worden gewoon apart bijgehouden voor het SGW. In de B moet je er geloof ik drie hebben en dan mag je L(wel minimaal twee wedstrijden in het B starten volgens mij). Foutloze cross en prijs betekent 3 winstpunten, foutloze cross en geen prijs is 2 punten en tot 20 strafpunten is 1 punt *LOL* (tijdstrafpunten schijnen niet mee te tellen voor de winstpunten, maar dat hoorde ik dit weekend voor het eerst. Ik maakte voor het eerst de situatie mee dat ik foutloos had gereden, maar heel veel tijd had Bloos Heb twee minuten voor een greppeltje gestaan dat gelukkig niet eens een hindernis was Bloos *LOL* )

Als je meer wilt weten mag je me altijd pb-en *LOL* Eindelijk weer een Noord-Hollander die misschien wil gaan crossen Party!! (ben al een paar maanden overal aan het aanmoedigen, maar ik krijg bijna niemand meer mee Huilen )

Nog één tip, bestel tegen die tijd de SGW-gids. Daar staat over elke wedstrijd en elk oefenterrein wat info en de belangrijskte regels staan erin uitgelegd. Als je SGW rijdt, krijg je hem automatisch elk jaar thuis gestuurd, maar het is wel handig om er al een van tevoren te hebben.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-02 22:20

BEDANKT! ik heb je nog even een pb'tje gestuurd met nog een paar vraagjes!