Wedstrijd foto's van margreet voor B proef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Wedstrijd foto's van margreet voor B proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 14:06

Ok hier zijn een paar foto's van de wedstrijd van Margreet. Ik weet nog niet hoeveel winstpunten ze heeft, maar ik denk dat ze die wel heeft gehaald. Het betrof een b porefje op de Gooise. De combinatie zag er goed uit en Margreet was niet zenuwachtig. Ik denk dat zij nog wel wat commentaar zal geven. Maar haar tweede proef ging beter als haar eerste.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hier de tweede proef:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Written en composed by Prima!
Laatst bijgewerkt door napoleon op 25-08-02 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 14:15

Jammer dat ze zo klein zijn. Want het ziet er wel leuk uit verder!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 14:38

Ik heb ze vergroot!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:39

Nou, geen winstpunt dus, 154 voor de eerste (die voor m'n gevoel beter ging Knipoog ) en 153 voor de tweede (die voor m'n gevoel veel slechter ging!) Gevoelsmatig had de eerste wel iets meer mogen zijn (puntje Haha! )en de tweede iets minder (150 ofzo), want er zat echt veel meer verschil tussen die 2 proeven dan dat ene punt, maar ja, that's life, dan moet je maar geen jurysport gaan beoefenen!

Gipsy was superbraaf, veel braver nog dan de eerste keer en ik had een 8 voor het halsstrekken op de volte Party!! *trots* Ongeveer 2 maanden geleden was halsstrekken nog een reden om 'm op de voorhand te smeren met kop in de lucht en rug eruit maar dat is toch wel aardig verbeterd dacht ik zo Haha!

Bas en Tessa, bedankt voor het maken van de foto's, het was gezellig dat jullie er waren! Diana en Hielke, bedankt voor het vervoeren van het hele circus!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:43

Ziet er heel netjes uit! Alleen jammer dat je nog geen winstpumtem hebt gehaald, maar ja volgende keer beter. Ga zo door!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:54

He jammer dat we de proeven gemist hebben maar het ziet er goed uit margreet!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 16:58

Het terrein van de Gooische niet kunnen vinden is ook al een prestatie te noemen! Haha! Knipoog

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:01

Schijnheilig Knipoog
Maar Gipsy staat vlakbij mijn huis dus kom haar anders wel een keer opzoeken als het mag natuurlijk Haha!

Ik heb trouwens nog wat foto's, (veel van esmeralda Lachen )

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 17:36

Ziet er netjes uit!!!
Idd. héél erg jammer dat we allebei je proefjes gemist hebben

Gipsy ziet er errug leuk uit trouwens!! Lovers

Ja wel hebben heel veel foto's van Esmeralda, maar dat kwam omdat we moesten testen of de digi het nog deed Haha! (en trouwens ook nog eentje van Esmeralda, Tessa en Margreet samen *LOL* )

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:03

Leuke foto's en je punten zijn toch ook wel netjes Verward
Ik had vandaag bij de cross ook 154, slecht gereden trouwens, kon amper door de prut komen...en bij het springen net zo(3 balken) en in de cross kwam ik echt niet over de sloot. Niet echt om over naar huis te schrijven dus, maar verder in de cross wel superfijn gereden(slootje was niet eens een hindernis Boos! )

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:09

zolang jezelf maar tevreden bent toch?
dan is het jammer dat er geen wp bij zit maar ach.
volgende keer beter he!
gefeliciteerd met je 8 trouwens!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:18

Ik ben supertevreden! Joh, dit paard is 'al' 14, altijd recreatief gereden, nooit echt serieus de dressuur meegepakt (nu wel natuurlijk Haha!), is iets van 2,5 jaar volledig uit de running geweest door allerlei blessures, met als overblijfsel 1 gaar achterbeen, zat geen spier meer op en dat lijf zat zo vast als wat en dan toch 'meedoen' op wedstrijden (zat direct achter de prijswinnaars als ik goed heb opgelet) dan kan ik niet anders dan heel erg tevreden zijn!

Het terrein lag er trouwens ook super bij, ondanks alle regen. Ik moest gisteravond naar m'n auto toe zwemmen zo ongeveer, dacht dat ik 4 lekker banden had: bleek water te zijn tot over de velgen Boos! en ik had er een hard hoofd in voor vandaag. Had me voorgenomen om niet te starten als het slecht zou zijn, zij is zo kwetsbaar en ik wil haar echt niet kapot rijden, maar het viel echt super mee! 1 grote plas op het losrijterrein aan de zijkant en verder prima te rijden, de ringen waren ook goed. Bodem was bijna beter dan de vorige keer toen het zo heet was, toen was 'ie te zwaar. En toen het zonnetje er ook nog door kwam was het feest helemaal compleet!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:26

ziet er goed uit hoor!
Vind het er netjes uitzien, leuke combi!
Succes ermee!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:29

Ziet er goed uit, leuke foto's !
Leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad, daar gaat het toch uiteindelijk allemaal om.
En een 8 op je protocol is natuurlijk super, dat krijg je niet zomaar, dus het zal vast dubbel en dwars verdiend zijn; gefeliciteerd !

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-02 18:31

ziet er netjes uit, en die winstpunten komen wel met wat oefenen. Het gaat zeker hard vooruit met Gipsy.

Belker

Berichten: 15304
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:24

Leuke foto's Tessa. Ja het was super Margreet. Inderdaad een hele mooie dag. En een goed opende Gipsy. Pluim voor je 8-en, het waren er meerdere zag ik zo heel snel.
Ik hou 20 oktober in de gaten voor je. Mocht ik zijn diensten weten dan hoor je het wel.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 08:29

8 voor het halsstrekken goed joh! Bruine hoofdstel staat haar ook wel heel mooi he, (een na laatste foto)

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 09:16

Die wp komen vanzelf zeg ik altijd maar (al heb ik er na zaterdag m'n twijfels over..... Boos! )

Een 8 voor halsstrekken heb ik ook vaak, gewoon een teken van een ontspannen paard. De volgende keer een 8 extra en je hebt je wp.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 09:59

Ik vind dat je teveel met een gebogen rug zit.
Nou niet meteen beginnen met "wie ben jij dan wel", maar op de foto's lijkt het echt zo IMO.
Een 8 op halsstekken is inderdaad erg goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 10:57

Voor de 1e keer en niet nerveus vind ik het heel netjes hoor. De foto's zien er ook netjes uit.

Het nette ruggetje komt vanzelf, ervaring. Je weet tenminste nu dat je netjes rond kan komen, de volgende keer gaat alleen maar beter.

Succes en leuk paard trouwens.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:00

Als dat nou het enige was dat er aan mankeerde... Haha! Ik kan zelf zo nog 10 dingen opnoemen hoor.

Zijn er al foto's van jou te bezichtigen?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 11:08

Van mij bedoel je? Ja hoor, in mijn profiel en ook hier

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:11

Ziet er keurig uit hoor!

Bekend terrein trouwens, ik geloof dat ik daar weleens heb gereden met Jur.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:35

Zou best kunnen, Gooische Jachtvereeniging (Huizen) is altijd een populaire wedstrijd. En niet voor niets want het is prima voor elkaar daar. Grote klasse als na zulke plensbuien het terrein er nog zo bij ligt!
(En lekker dichtbij voor mij zodat ik na m'n proef knollie naar huis kon brengen en zonder paard protocol op halen, dan zit ik toch rustiger!)