WEDSTRIJD dress, springen, cross met de fjord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

WEDSTRIJD dress, springen, cross met de fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 17:59

Vrijdag toen ik bij Summer aankwam was het vreselijk warm en hebben we gewacht met rijden dus rond 21.00 hebben we heerlijk gereden samen met joyce en haar fjord en voor 1 nacht stond er nog een fjord: mark. Na het rijden lekker helemaal afgespoeld en de benen manen en staart gewassen er was dus niks met die manen te doen dus heb ik alleen wat in de staart gedaan...daarna wezen douche en naar bed.

's Nachts was er elke keer een mug bij mij en het was al zo warm Boos! maar het raampje stond open....dan zal je denken dat is lekker nou nee want flika een logee-paard hinnikte om de 5 min dus daar bleef ik ook wakker van

Uiteindelijk was het half 7 en moesten we er uit snel aankleden en de paarden ff snel borstelen beschermers om en in de trailer...we vertrokken om 7.45 en we waren er om 7.55 *LOL* eenmaal waren we daar en zijn we wezen betalen en de paarden eruit zadelen enzo en toen begon het:

inrijden op gras ging allemaal redelijk goed alleen er stonden al een paar dingen klaar voor de cross dus allemaal super eng !!! Verward
IK MOCHT !!! voor mijn gevoel ging het niet echt netjes want de witte hekjes waren erg eng Verward en niet door de hoeken willen en niet stil staan

De tweede proef was ook in de wei alleen er waren niet genoeg hekjes dus alleen in de hoeken en bij de B en de E....
Het begon super HALTHOUDEN EN GROETEN ze stond netjes stil was goed aan mijn been en BIJ C NAAR LINKS en toen begon het ze dacht tussen de E en de K kan ik wel de bak uit vluchten maar ik dacht het lukt nog net om haar voor de hekjes weer in de bak te krijgen en dat lukte maar toen sprong die knol gewoon zomaar over het hekje heen Bloos en ik moest f-e van hand veranderen en jah hoor bij de E weer uit de bak...

TOEN WAS IK ZO VERSCHRIKKELIJK KWAAD en dat merkte ze dus ze schrok en ze probeerde niks meer uit te halen...

Het springen met inspringen ging het super goed paar keer parcours in mijn hoofd opgezegd en de route te paard langs de hindernissen gelopen

Toen moest ik !!! ik kwam de bak binnen ik groete de bel ging ik naar hindernis 1 en daar gingen we het ging fantastisch !!!! we vlogen zo over alle hindernissen heen...en maar 2 balkjes er af TERWIJL ik maar 1 KEER had geoefent !!!en toen vlogen de balkjes om me oren....

DE CROSS:
we mochten parcours te paard verkennen er waren strobalen waar we overheen moesten autobanden blokken hout planten vanalles alleen ze ging zo verschrikkelijk hard dat ik haar niet hield en het te link vondt om te starten...ze moest op het laatst zo hard remmen dat we haast om vielen want het hek kwam wel erg dichtbij...

DE UITSLAG:
proef 1 + 2 = 7e van de 15 ofzo
proef 1: 170 pnt
proef 2: 160-2strafpnt (uit de bak)= 158 pnt

springen 8 strafpnt

bij mijn 2e proef stond ook nog: Pony is wat eigenwijs maar amazone lost de problemen goed op. Ga zo door!

haha en die manen waren zo lang dat het er niet uit zag en ik had toch nog een 7 en een 8 (!!!!!!!) voor verzorging...

oftewel een geslaagde dag
Laatst bijgewerkt door nikkiemisty op 18-08-02 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 18:11

leuke dag gehad zo t ehoren!
netjes hoor, 158 en 170 pnt!!
was in de cross wel alles goedgegaan?

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 18:12

ow ik had er niet bij gezet dat ik de cross niet heb gedaan ze ging echt veel te hard...

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 18:30

oh oke! want de uitslag ervan stond er niet bij dus vroeg ik het me af.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 18:35

gefeliciteerd! was het offieciel?

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-02 18:36

neej onderling en die fjord is trouwens niet van mij....foto's komen zo snel mogelijk Haha!