Zomertenue?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Zomertenue?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 14:35

Hoe zit het eigenlijk met het zomertenue op wedstrijd? En wat moet je dan precies aan?
Morgen heb ik nl wedstrijd in Haaren (nog iemand die mij daar kan meeten? Tong uitsteken ) en het gaat waarschijnlijk weer zo warm worden...

De jury moet het tenue toestaan toch?? Of mag je gewoon in zomertenue starten zonder toestemming van de jury?
Alvast bedankt Haha!


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 16:03

Ik zie ook wel eens mensen losrijden in een wit shirtje zonder mouwen, die dan daarna hun jasje aantrekken. Mag je ook in zo'n shirtje rijden als de jury dat toestaat dan?

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 18:38

Oh een 9? Super joh Haha!
En ja, ik vind met jasje ook wel netter, maar 't is wel heel erg heet!!
Dus, zomertenue is gewoon met de blouse die je normaal onder je jasje aan hebt??


¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-02 23:15

Haha ja Margreet, je zult 't vast wel overleven, maar of 't nou prettig is... Verward Verward Verward
Nouja ik denk dat ik toch m'n zomertenue aandoe als de jury dat goed vind! Lachen Ik moet (FIJN) om 1 uur rijden, lekker t heetst van de dag... Boos!
Maar iig bedankt allemaal!!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 13:49

Het was idd heel heet maar ik heb toch met jasje gereden. Ben er toch wel blij om dat ik dat heb gedaan, 't ziet er toch een stukkie netter uit! En ik heb het tijdens de proef niet eens verschrikkelijk heet gehad, ik had tenslotte wel andere dingen om aan te denken Knipoog

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-02 16:50

Ja ik had ook zonder jasje losgereden, maar 'm in de proef wel aangedaan. Maar hoezo krijg je geen punten voor de verzorging dan Nimber?? Verward

Hier kun je trouwens te uitslag vinden: [WD] Een goed begin in de L2!
*hint*
Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kimmetje26 en 60 bezoekers