Hoe zit het nou ook al weer???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Hoe zit het nou ook al weer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 12:21

Het starten van een hengst. Hoe zit dat nou ook al weer in mekaar.
Moet je dan een paard eerst in de L hebben gereden of moet je L+1wp zijn? Ik wil binnenkort L gaan starten met mijn ruin en mijn hengst is ook klaar om te starten. Ik weet nu niet meer of ik hem meteen kan meenemen zodra ik die andere L1 ga starten of moet ik dan eerst een wp hebben in de L1?????

Kan iemand het mij nog even uitleggen want ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen en ik weet het echt niet meer. MIjn hengst is klaar en ik wil hem dolgraag meenemen.


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-02 13:42

Oh dan moet ik toch echt eerst een winstpuntje scoren in de L1. Balen, ik dacht eventjes dat ik hem wel mee mocht nemen zodra ik L ging starten. Hopelijk rijd ik dan snel een winstpuntje.
Nog effe goed oefenen Knipoog

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-02 11:38

Voor de goede orde; ik start mijn hengst op dit moment wel in Belgie want daar hebben ze die regel niet. Hij is hartstikke braaf en ik hoop hem snel mee te nemen naar Nederland. Gelukkig heb ik nog een paard waarmee ik nu L kan gaan starten maar dan moet ik nog wel even een winstpuntje rijden. Ik hoop dat dat een beetje wil meevallen want dan kan ik mijn hengstje snel meenemen. Ik start in Belgie al L met mijn hengst, dus een beetje rondsturen in de B zal wel lukken denk ik.
Ik vind het wel vervelend dat ze die regel hebben maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Alleen is het een rotstreek dat wanneer je geen paard hebt om L+1 mee te worden. Dan wordt het toch iets lastiger.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers