Met Wjerdo in Asten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Met Wjerdo in Asten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-02 11:40

Ben voor de verandering maar eens naar Asten geweest met mijn jumping haffie Lachen
Eerst sprong Naomie, met hem 60/70 foutloos, in een tijd van 60 sec nog wat Lachen was jachtparcours.
Ik sprong met wjerdo 100-110. En ik was van plan netjes te rijden Schijnheilig
Omdat het erg scherp gebouwd stond en ja mijn haffie is niet zo wendbaar als die dunne dingen Lachen
Maar goed, na hindernis 1 kreeg ie er nog meer zin in, en ging dus harder Lachen Na hindernis 2 weer tot 5, daar had ie een balkje kwam er niet goed voor.

daarna had ik zoiets van rijden met die hap, en hoe meer ik hem ging aanmoedigen ( goedzo bertje je kan het wel, huppa kom kom, ) gingen de oortjes steeeeeeds verder naar voren, en hij ging steeds sneller lopen.
dus door de snelheid werd ie nog iets vlakker, en hadden we bij 9 een balkje Lachen

Ik heb die pony nog nooit zo zien genieten Lachen en ik trouwens ook niet.
we waren 4de of zo, was in handicap met de 80-90.

groetjes Lara

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 21:16

aaaah!! wat tof zeg! heb je geen filmpje? ik zie het al helemaal voor me! echt leuk Lachen

RTM
Berichten: 6132
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 11:55

Gaaf! Spring je met je haf tussen de paarden?? Wil ik ook met m'n Tinkertje maar ik weet niet of ik zo'n heel parcours wel aandurf... (Lijntje, ok... Parcoursje... Verward )

Maar wel goed gedaan hoor!!! en ik wil ook zien!!! Schijnheilig

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 16:43

nopes geen foto's of filmpjes, mijn pa is niet zo fotogeniek Lachen volgende keer sleur ik een toestel mee Lachen