SGW Dijkgatsbos en oefencross

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

SGW Dijkgatsbos en oefencross

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 17:12

Wie doet er allemaal mee? Ik ga hier mn eerste echte cross rijden,en ik doe ook mee aan de oefencross.

Dit is echt een leuk onderschrift!


gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 23:21

jeps,die bedoel ik! Vorig jaar was idd niet zo'n succes,van wie had je toen les? Ik zat in het groepje bij Rom Vermunt.

Dit is echt een leuk onderschrift!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 11:28

Ik moet dus morgen om 11 uur rijden en ik heb les van een meisje uit Friesland,ik kende haar niet,maar ik heb er wel onwijs zin in!

Dit is echt een leuk onderschrift!


gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-02 23:42

hmm,ik heb haar naam wel gehoord,toen herkende ik haar dus niet en toen zeiden ze dat ze uit friesland kwam,maar ik kom dus ook morgenochtend,ik hoef alleen pas om 11 uur te rijden,dus kan nog wat langer slapen,gelukkig!

Dit is echt een leuk onderschrift!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-02 23:01

Kun je die tijden ook van internet afhalen?Zou je dan ff een link neer kunnen zetten?

Dit is echt een leuk onderschrift!

gertruud

Berichten: 131
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: oosterblokker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-02 21:06

ja,nou ja,ik zal maar even wat laten horen van mijn (nogal blauwe) zelf. De cross ging echt super,en ze deed heel goed haar best,alleen in de waterbak een beetje te goed,ze maakte hele grote sprongen,en toen ze alleen nog vooruit sprong ging het nog wel goed,maar toen kwam er een hondje uit de bosjes gesprongen Bloos ,en maakte ze een sprong opzij! Ja,en daar had ik niet helemaal op gerekend.
Ik kon me nog net vasthouden tot ik uit het water was,maar achteraf had ik dat beter niet kunnen doen,dat water geeft volgens mij namelijk toch wel wat meer mee dan zo'n boomstam Haha! ,maar goed heb ik die ook weer eens van dichtbij bestudeert Schijnheilig .
En toch vind ik mezelf wel een bikkel,ik ben er weer opgestapt,ik heb de waterbak en de boomstam nog een keer overgedaag en heb de cross uitgereden.

En ik vind het zo ztom van mezelf dat ik me niet wat beter vastgehouden heb,dat ik nu ook de cross in Nijeberkoop ga rijden,wie gaat er ook?

En Reddy,gefeliciteerd! Netjes joh! En het spijt me van dat balkje in mn parcours,ik heb nog tegen Ollie gezegd dat ze ze moest laten liggen,maarja eigenwijs he Knipoog

Dit is echt een leuk onderschrift!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers