oefen concours asten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

oefen concours asten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 23:04

vandaag weer naar Asten Lachen Daar aangekkmen kwamen we Lielle al tegen Lachen. Heb ik met Renske los gereden in de hoop dat ik der moe zou kunnen krijgen. Helaas niet dus. Lachen Mevrouw bleef mega fel Huilen
Moest ik de ring in, 90 cm, leek veeeeeeeeeel lager, hindernis 1 zijn we veilig over gekomen !. hindernis 2 weeeeeeeep der naast Lachen en daarna weer verder natuurlijk. Maar ze bleef snel en niet te rijden.
geloof dat ik bijna tegen hindernis 4 aanlag met der, een balkjes, en inde dubbelsprong ging het ook te hard maar ze bleef der foutloos op.
eind resultaat en vrij snelle tijd Schijnheilig en 7 strafpunten.

ondertussen was Lielle foutloos met der paardje. resultaat 3de plaats en prijs Lachen goedzo hoor !!

Ik heb nog hor concour de B gestart en dat ging veeeeel beter, ze was ook een stuk moeer. Enm het ging dus wat gemakkelijker.
Bij hindernis 1 dacht ik dat ik te vroeg naar voren kon en te veel beem geven dus een balk, kreeg der gelukkig goed voor 2, en het ging redel;ijk goed tot de dubbel bij 5, daar heb ik maar ff gezegt HUP HUP Lachen ze was echt moe Cool Bij 7 weer dezelfde fout als op 1, dus ook een balkje.

Maar toch in de B was ik echt niet ontevreden, kwam ik Running ook nog tegen, zag meteen dat zij het was Lachen En me zusje heeft der uitgestept ( renske dan ) en daarna weer op huis aan.
de volgende keer start ik maar meteen de B.

groetjes Lara

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 23:47

ja, was erg gezellig in Asten. Raimaer deed echt geweldig haar best, we waren twee keer foutloos (80 cm + barrage), terwijl ze haar tweede parcoursje liep. Verder nog uitgebreid gekletst met Wjerdo en Runningkawa, wie weet volgende week nog een keer?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 23:49

ga morgen weer Lachen maar dan met die andere ezel wjerdo. *LOL* En volgende week ben ik weer van de partij, wilt oooooit toch eens foutloos de B door Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 23:56

Het was idd super gezellig.
En Lielle had het super goed gedaan.

En Wjerdo (lara) ging de 2e keer ook een stuk beter.
Maar wjerdo zou je echt volgende keer meteen B gaan starten.
Het kwam niet elke keer zo goed uit en als het lager staat maakt dat niet zoveel uit.
En zo heb je ook nog een herkansing.
Van de hoogte leert renske het niet, van veel oefenen wel.
Succes iig volgende week.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-02 23:59

hoe lager hoe sneller wordt ze, wanneer het hoger wordt gaat ze kijken en zelf mee denken. Dat het niet uitkwam was gewoon ik schuld, reed haar te veel, en lette zelf niet echt op met wat ik aan het doen was. zal maar zeggen dat het de vermoeidheid was Lachen
maar goed ik snap heel goed wat je bedoelt dat was eerst mijn struikelblok ook, omdat de hoogte het probleem niet is.
maar wanneer ze zo ontiemelijk hard op dat lage blijft gaan, gaat het ooit ook verkeerd.

zal het zeker ff aan mijn instructeur voorleggen Lachen

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:44

ik was er ook nog bij hoor

groetjes sarah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 19:48

klopt en met jou heb ik ook nog heel gezellig staan kletsen Haha!