Tweede wedstrijd met Razinda!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Tweede wedstrijd met Razinda!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 10:26

Ik reed gisteren in Middenbeemster met Razin, en dit was haar tweede wedstrijd. Ze was super hengstig dus ik vreesde het ergste. Haha!
Ik was erg laat en toen ik aan het opzadelen was hoorde ik mijn naam omroepen, dat ik me moest melden bij de ringmeester. De jury had tegen mij gezegd dat het zeker 10 minuten uitliep maar nu moest ik ineens al de ring in. Gelukkig wilde er iemand voor me en had ik nog 1 proef de tijd om los te rijden. Razinda ging eerst als een raket over het terrein, toen werd ze rustig en kon ik nog wat rijden ook. *LOL*
Dit was de eerste keer tussen de hekjes en ik was benieuwd hoe ze zou reageren. Ik mocht even in de ring een rondje rijden en Razin keek helemaal niet naar de hekjes! Verward

Toen begonnen we, eigenlijk waren er geen grote fouten maar voor mijn gevoel was ze toch niet zo fijn aan mijn been. Toch was ik niet ontevreden, al loopt ze lang niet zo als thuis.
Ik moest daarna bijna meteen de tweede proef doen. Ik ging er meer aan rijden, wat ik altijd doe in de tweede proef... Haha!
Alles ging goed, tot ik links moest aangalopperen. Ik timede mijn hulp verkeerd...stom stom stom!! Ze sprong overkruisd aan! Ik corrigeerde haar maar toen sprong ze contra aan. Daarna sprong ze goed aan, maar toen waren er al 2 onderdelen verpest.

Maar goed, ze was braaf geweest, en dit was mijn eigen schuld. Ik heb haar weg gebracht want ik moest snel Claudia, Derrick en Himeros halen. Maar toen ik wilde wegrijden, startte de auto niet!! Gelukkig na 10 minuten (ik wilde al bijna de wegenwacht bellen Haha!) startte hij. Claudia zat er stipt op tijd op.

Haar proeven gingen goed, de eerste was foutloos op een 1 keertwending na, daar liet hij een been staan. En bij een overgang op de X van galop naar stap, tikte hij zich aan en dat deed natuurlijk goed zeer en daardoor maakte hij een paar spastische passen maar verder ging alles goed.
In de tweede proef moest Claudia een etra voltetje draaien omdat hij op het hekje zat en daardoor ging het aangalopperen niet helemaal vlekkeloos. Verder ging alles wel goed en Claudia heeft zelfs gelachen tijdens haar proef, iets wat de jury volgens mij wel kon waarderen! *LOL*

Toen was mijn prijsuitreiking. In de eerste proef... was ik eerste!! Met 161 punten. Ik kreeg 20 euro, en mocht nog kiezen tussen een fles champagne en een zak lucerne. Het werd de lucerne natuurlijk! Haha!
In de tweede proef was ik tweede! Met 1 puntje verschil met de eerste plaats, ik had weer 161 punten. Als ik nou die galop niet had verpest... nou ja dat is achteraf he. Ik kreeg nu 17,50 euro en de eerste had gekozen voor de lucerne en nu kreeg ik de fles champagne. Erg leuk dus! Die gaat open als ons huis af is! Cool

Ben weer trots op mijn kleine kanjer! Lovers

Claudia had ook nog een winstpunt in de M2 gescoord, ze had 152 en 158 punten, nog 2 en dan mag ze Z1 gaan starten!
Laatst bijgewerkt door Jura op 26-07-02 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 10:29

Goed gedaan hoor! Hahaha uiteraard neem je de lucerne *LOL*

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 10:34

leuk hee dat het zo goed gaat. weer 2 dikke winstpunten erbij Lachen

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 10:36

Ja die super Razin, zo gestressd beginnen (te kort tijd om los te rijden) en dan zo'n proefje rijden, het zag er echt heel netjes uit Maartje. En die puntjes op de i komen vanzelf.

Claudia ook hartstikke goed natuurlijk, die winstpunt. En ik was trots op je hoor, je hebt in je proef echt veel gelachen en dat zonder dat je mijn tip nodig had Knipoog.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 10:36

Gefeliciteerd. En champagne om te vieren is ook lekker!! Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 10:59

Jeuj!!!!!! Party!! Champagne!! Party!! Haha! Vind het een toppie idee om die fles open te trekken als het huis af is Maartje!! *LOL*

Oh ja.... vergeet haast het belangrijkste Knipoog Echt van harte met die twee overwinningen. Ik vind het weer toppie.... *zucht* begin zelf haast trots te worden op jullie!

Hey Clau!! Dat je lacht tijdens de proef moet je al zien als een overwinning Knipoog Hoop voor je dat het de volgende keer weer beter gaat en als je er dan ook nog eens bij lacht dan gaat het vast nog beter Knipoog

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:13

Het verbaasde mij niks dat je twee winstpunten had! Je hebt twee keurig nette proeven laten zien!

Clau gefeliciteerd met je winstpunt!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:12

Ja joh, je proeven zagen er echt netjes uit vond ik!
Die vriendin van mij, met die haflinger (die met de 2e proef 1e werd) zei al, 'oh die combinatie kan nog wel ns lastig worden voor ons'
Hahaha, had ze gelijk in! Haha!

Super joh, leuk paard heb je! Lachen

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:44

Super! Gefeliciteerd Party!! Nog zo'n wedstrijd en je mag alweer L *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:24

Jeetje zeg Maartje, wat ga je goed met Razin!!! Gefeliciteerd hoor!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:34

gefeliciteerd joh!
wanneer volgen de foto's?
ben heel erg benieuwd!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:50

Welja nauwelijks losrijden dan toch 1e en 2e worden *LOL* Goed gedaan joh! En Claudia ook gefeliciteerd!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:57

Maartje en Claudia: allebei hartstikke goed gedaan! Cool

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132048
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 23:00

Gefeliciteerd, goed gedaan joh !
En Claudia natuurlijk ook gefeliciteerd !

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 10:43

Een mooi voorbeeld van niet l*ullen maar doen!!!! Cool
knap hoor, gefeliciteerd Jura.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 10:44

oops, die "u" had weggemoeten !

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 19:50

Bedankt allemaal! Lachen

Helaas geen foto's, we hadden geen camera of fototoestel...hopelijk volgende keer beter!