Ik kan er nu echt niet meer onderuit...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Ik kan er nu echt niet meer onderuit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 22:11

Aankomende zondag maken Gipsy en ik ons debuut! Nu ik m'n starttijden weet komt het ineens wel heel erg dichtbij... *bibber*
Gelukkig niet zo achterlijk vroeg, aan het eind van de middag, dus mooi tijd om voor te bereiden.
Iemand nog gouden tips voor beginners?
En de juryleden meneer ter Weeme en mevrouw Middendorp, zegt iemand dat iets?

Spandoeken langs de ring worden niet gewaardeerd... *LOL*

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 22:45

Kun je ook iets over die juryleden vertellen? Toch leuk om iets te weten over de persoon die naar je zit te loeren.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 23:03

Ja, Lovely, zover was ik ook al wel.... Rijden voor wat je waard bent (bij de een is dat meer dan bij de ander) en vooral eraan blijven rijden in de wedstrijd, niet dichtklappen omdat je een proef rijd op vreemd terrein en je paard minder ontspannen is en er ook nog eens iemand zit te kijken.
Maar ik vroeg of je iets over die juryleden kon vertellen, mag je ook gewoon zeggen als je dat niet kan hoor! Niet zo moeilijk doen joh!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 10:52

Nou ik heb een 'middenmaat' paard dus met het formaat van het paard speel ik gewoon op safe Haha!
Vandaag les gehad, proefjes doorgereden en dat ging echt super fijn! Als ze er zondag ook zo aan trekt dan mag ik m'n handen dichtknijpen! Geeft in ieder geval wel vertrouwen, verder zie ik wel hoe het gaat. Als ze zich gedraagt, een beetje braaf is en ik de ring rond kom dan is mijn dag geslaagd, punten kunnen me niet zoveel schelen.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers