mag je 2 keer springen en 2 keer dressuur op 1 dag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

mag je 2 keer springen en 2 keer dressuur op 1 dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 06:55

Mag je klassiek, progressief en 2 dressuurproeven op 1 dag met hetzelfde paard rijden?
Voor het paard is het niet te veel, maar mag het ook?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 08:20

mooi, scheelt mij weer een weekend Haha!
Kan ik 1 weekend op wedsrijd gaan en hoef ik dus niet 2 weekenden op te offeren.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 09:55

Dat moet ik nog even ondervinden Kitty, maar heb even de smaak te pakken. Heb me opgegeven voor m'n L1 debuut dressuur, maar dan kan je ook springen, dus moet maar even om een bijschrijving vragen Haha!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dries1990, LisaVH96, Marsie2, Theseus en 11 bezoekers