2 dagen veel plezier en...veel prijzen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

2 dagen veel plezier en...veel prijzen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 09:40

Ik had afgelopen weekend een 2-daags concours in Westmaas. Heel gezellig. Een vriendin van mij, Krista, ging voor het eerst starten en wel op Heldin, mijn eerste paard.

Krista moest zaterdag als eerste starten, in de B. Nog wat onwennig (krista dan, heldin niet Haha! ) reed ze haar 2 proeven, heel netjes maar iets te behouden. Toch goed voor een 4e en 2e plaats (van de 13) met 166 en 167 punten. Dus haar eerste punten en bekers waren binnen.

Ik moest in het M2 starten met Prakkie. Ze liep tot twee keer toe super...echt heel fijn. De prijsuitreiking was te paard, dus om 5 uur naar de prijsuitreiking. Ik was in de eerste proef 1e met 176 punten en in de tweede proef weer 1e met 159 punten. En daardoor had ik het rabobank talentenplan weer gewonnen!!
Erg tof!!

Voordat we 's avonds naar huis gingen ben ik zelfs nog ter huwelijk gevraagd, maar dat heb ik toch maar niet gedaan... Haha!

Zondag moest Krista weer als eerste starten, en ze had nu de smaak te pakken. Ze reed lekker brutaal de proeven door, ook al was het met een aantal handicaps: in de eerste proef sprong er ineens een paard de bak in, en er gelukkig ook weer uit. En in de 2e proef was het zo hard aan het waaien, dat alle hekjes omvielen...maar Heldin is wat dat betreft een nuchtere dame en Krista net zo, dus niets hield die twee tegen om in de eerste proef 1e te worden met 172 (!!!) punten en in de tweede proef 2e te worden met 168 punten. Ze heeft dus lekker gereden en gelij 5 punten. Ze mag dus L1 starten, maar ze blijft nog een wedstrijd B starten, gewoon voor de ervaring.

Ik moest daarna weer starten. Prakkie had ondertussen de proeven van de vorige dag zo goed onthouden dat ze bij elke oefening ruim van te voren al begon. Het werd dus een zooitje!!! Een paar bokken later bleek dat ik 147 en 154 punten had, wat nog aan de hoge kant was... Haha! Ach moest wel lachen om prakkie, ze denk af en toe nog iets te veel mee!!!

Al met al een gslaagd weekend (vooral voor Krista en Heldin).

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:43

Goede punten hoor! oke behalve de laatste.... toch lief dat ze even mee 'helpt' met denken Haha! alleen ongewenst hihi.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:51

hihihi
proficiat allebei
de eerste was misschien ietsje beter
maar ach ja , zo'n lief paardje dat je probeert te helpen Tong uitsteken
Haha! Haha! Haha!

Kusje

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:07

Super zeg, gefeliciteerd! Hoeveel punten heb je nou in de M2? Mag je niet al lang Z starten? Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 10:18

Ik heb nu 9 punten in het M2, dus ik mag Z1 starten. Ik weet nog niet wat ik doe, maar heb nog ff de tijd om daar over te denken. Ik ga eerst 22 augustus naar de 1/2 finale van de Pavo-cup en dan ga ik september pas weer starten, dus nog tijd genoeg om daar over na te denken... Lachen