jeetje wat blonT

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

jeetje wat blonT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 20:14

Vorige week zondag had ik wedstrijd.
Voor het eerst sinds ik start hebben ze mijn papieren na gekeken.
alles was in orde ik mocht starten en de jury vertelde anouk dat ze het grappig vonden dat ik met een groninger reed..
niets aan de hand.

Ruim ik net mijn zooi op kom ik ineens een startkaart tegen..
Bloos Bloos Bloos die zit al meer dan een half jaar in de bak naast de computer....Ik rijd al die tijd braaf met een entingsboekje en een paspoort maar zonder startkaart.. maar die jury van zondag heeft 'm ook niet gemist..
Ik geloof dat ik niet langer kan ontkennen dat ik misschien toch een beetje blonT ben...

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 21:45

hahah Haha! SLIM!
Gelukkig hebben ze hem nog niet gemist Haha!

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 21:56

je heb twel flink geluk gehad Haha! volgende keer toch maar meenemen!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:19

Das handig om te weten! Dus ik hoef als ik wil starten geen startkaart aan te vragen? Mooi!

Of zijn ze alleen bij jullie in de regio zo goed van vertrouwen? De mensheid hier in Noordholland zit wat anders in elkaar, ik vrees dat ik de gok niet kan wagen... Schijnheilig

Over blonT zijn gesproken, ik wilde van de week opstijgen, zat er geen singel aan mijn zadel.... Gelukkig zag ik het op tijd... Haha! Bloos

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:24

*grinnik*

En Mieke..... jij bent wel heeeeeel erg blonT

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 15:00

whahahah, echt iets voor jou he? zo vind je nog es wat, zoals mijn proevenboekje Extreme duivel Haha! ben wel blij dat jij je startkaart terughebt en ik mijn proevenboekje

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 15:39

Ik durf het bijna niet te zeggen...

Ik ben een keer mijn paard vergeten

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 15:51

Mieke schreef:
Over blonT zijn gesproken, ik wilde van de week opstijgen, zat er geen singel aan mijn zadel.... Gelukkig zag ik het op tijd... Haha! Bloos


Ik ben een keer naar buiten gegaan met m'n teugels gekruist. Eerste half uur was alleen maar rechtdoor en dat doet ze vanzelf wel, kwam er pas achter bij de eerste bocht in galop... Bloos
Of je paard aan een halster meenemen en pas bij het opstijgen erachter komen dat je je hoofdstel vergeten bent.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 16:18

hahahaha jullie zijn allemaal wel erg blonT!

ach moet ik zeggen, ik heb een keer een manegepony aan zijn stand vastgesingeld... en ik boos dat hij niet meeliep Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 17:30

Romkabouter schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen...

Ik ben een keer mijn paard vergeten


*LOL* *LOL* *LOL* VERTELVERTEL!!! *LOL* *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:20

Ik had me verslapen en moest erg snel.
En ik dacht dus dat mijn pa het paard erin had gezet omdat we haast hadden. Nee dus Lachen
Kom je op de wedstrijd, klep open, hmmzzzz
duh!

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 13:19

Romkabouter schreef:
Ik had me verslapen en moest erg snel.
En ik dacht dus dat mijn pa het paard erin had gezet omdat we haast hadden. Nee dus Lachen
Kom je op de wedstrijd, klep open, hmmzzzz
duh!


hahaha! Haha! sorry, nu lig ik hier wel gewoon helemaal onder mijn computertafeltje Haha! Haha!
hadje dan nog wel genoeg tijd om hem op te gaan halen? Knipoog
xxx

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:27

Citaat:
Ik had me verslapen en moest erg snel.
En ik dacht dus dat mijn pa het paard erin had gezet omdat we haast hadden. Nee dus
Kom je op de wedstrijd, klep open, hmmzzzz
duh!


Hahahaha, lig in een deuk, wij zijn wel eens op een wedstrijd verschenen zonder singel, maar zonder paard?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 23:35

Ik deed laatst peesbeschermers om bij een paard. Was met mijn gedachten blijkbaar heeeeeeel ver weg: kwam er bij het opzadelen namelijk achter dat ik er eentje om linksvoor had gedaan en de ander om... linksachter Haha!.

Ben vandaag ook getuige geweest van een erg blonde actie: 'op concours met Nienke'. Er kwam een flinke onweersbui aan toen we net aan het opzadelen waren, dus snel paard weer op de trailer en wij in onze auto's om te schuilen voor een enorme plensbui. Na 10 minuten was de bui over, paard weer naar buiten, Nienke loopt langs de trailer en... vindt op de wielkast het mapje met haar startkaart en inentingsboekje. Leve de uitvinder van het plastic Haha!.

Maar je paard vergeten als je naar een wedstrijd gaat, dat slaat idd echt alles! *LOL*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:42

Karin schreef:
Maar je paard vergeten als je naar een wedstrijd gaat, dat slaat idd echt alles! *LOL*


Maar daar heb jij wat op gevonden, nietwaar Ka?? Jij zet het gewoon op je lijstje van de benodigdheden voor de endurance-wedstrijd Haha!

Kim: Tjonge jonge jonge jonge jonge jonge Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:50

Maarten"]
[quote="Karin schreef:
Maar je paard vergeten als je naar een wedstrijd gaat, dat slaat idd echt alles! *LOL*


Maar daar heb jij wat op gevonden, nietwaar Ka?? Jij zet het gewoon op je lijstje van de benodigdheden voor de endurance-wedstrijd Haha!
[/quote]

Ja klopt, staat bovenaan! Mensen zijn van nature geneigd om de meest logische dingen te vergeten als ze een lijstje maken en daardoor worden vaak de meest logische dingen vergeten. Dat overkomt mij dus niet! Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:59

Karin"]
[quote="Maarten"][quote="Karin schreef:
Maar je paard vergeten als je naar een wedstrijd gaat, dat slaat idd echt alles! *LOL*


Maar daar heb jij wat op gevonden, nietwaar Ka?? Jij zet het gewoon op je lijstje van de benodigdheden voor de endurance-wedstrijd Haha!
[/quote]

Ja klopt, staat bovenaan! Mensen zijn van nature geneigd om de meest logische dingen te vergeten als ze een lijstje maken en daardoor worden vaak de meest logische dingen vergeten. Dat overkomt mij dus niet! Haha!
[/quote]

Hahahahaha... je paard vergeten... het bovenop een niet-vergeten lijstje zetten... hahaha....

Voorlopig is mijn blonTste actie geweest om mijn beugelriem aan de rechterkant niet omlaag te halen, dus steeg links op en voelde toen dat ik dat ik dat vergeten was... ehm de teugels gekruist ja 1x maar kwam erachter voor ik erop zat Haha!

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:12

beugelriemen aan de rechterkant vergeten naar beneden te doen, dat overkomt mij geregeld, is eerder een vorm van gemakzucht dan van vergeten. Verder heb ik wel eens een shabrak vergeten, dan maar het zadel zo op de rug. En weer invetten na die tijd.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:14

Ik vergeet gelukkig alleen 'onbelangrijke' dingen.
Cap, jasje, singel of shabrack, ook dom maar niet zo dom als wegrijden zonder knol! Haha!
Echt Te Briljant!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 11:19

Nee, ik had geen tijd meer. De reden dat ik hem vergat was omdat we al haast hadden Lachen
Tja, wel een les geleerd he