Concours Sleen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Concours Sleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 18:59

Zooo vandaag was het weer zo ver, na een half jaar maar weer eens kijken hoe het ging. Had een supportersteam verzameld, namelijk Joost, Maarten en Karin en mijn ouders waren ook mee.

Het weer was al niet zo best, maar nog droog, totdat ik ging opzadelen... Enorme onweersbui, paard maar weer op de trailer en ff afwachten. Gelukkig klaarde het snel op en kon ik gaan losrijden. Ze liep redelijk, maar toch nog niet helemaal zo als ik het wilde.

Toen de baan in, mwaoh, ging allemaal wat rommelig. Gelukkig kende ik de proef, want Joost vergat een onderdeel te lezen Haha! Maar goed, is ook lastig he Joost, al die lettertjes ipv nummers zoals bij het crossen Knipoog Daarbij staan er ook al geen rode en witte vlaggetjes om de goede richting aan te geven Haha! Maar goed, proef was rommelig, niet erg goed gevoel over, had 140 punten in deze proef, niet zo best dus.

Ik kon vrij vlot de 2e proef rijden, ben er iets meer aan gaan rijden, ging ook beter. Zelf iets meer op de letter gaan rijden en Ironique wat meer onder druk gezet. Had er ook een beter gevoel over, ook meer punten: 153. Helaas nog geen punt... Er was alleen een kleine kans dat ik in de prijzen zat, stond 4e na de 1e 15 deelnemers, maar aangezien het allemaal erg lang duurde zijn we naar huis gegaan, collega van me zou ff kijken hoe het zat met de uitslagen.

Verder hebben we Rechtopzittende Maarten vast gelegd op Ironique, die haar ff uitgestapt heeft Haha! Die foto's + nog een aantal van mijn proef komen eraan Lachen

Edit: Inmiddels gehoord dat ik 8e was, viel me nog mee...
De foto's staan er ook, zie [ITP] Foto's wedstrijd en... Maarten op Ironique!
Laatst bijgewerkt door Naz op 21-07-02 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:46

Zonde zeg!

Maar goed, ze hebben alle combinaties wat aan de lage kant gepunt.
Ben vandaag ook even bij wedstrijden wezen kijken en alle paarden liepen slecht, de 1 ongeconcentreerd, de ander huppelde zijn proef door, weer een ander sloot zich helemaal af... het lag ècht aan het weer!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 20:23

Hee wat super die tweede proef!!! Gefeliciteerd!

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 23:50

In ieder geval vast een fijn gevoel dat je na een half jaar weer op wedstrijd geweest bent! Die punten komen vanzelf weer.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 00:05

Hee joh, als je een half jaar niet weggeweest bent mag je echt niet klagen!
Volgende keer weer een paar puntjes erbij, dan heb je alweer genoeg.
Nu weet je weer waar aan gewerkt moet worden, of niet?

Ik heb ook wel eens in Sleen gereden en ben nu hard aan het nadenken hoe het daar ook alweer uitzag, maar het lukt nog niet echt. Ik verwar alles altijd met elkaar (op dit moment zit ik met Schoonloo in m'n hoofd.....toen ik van de week Bronneger probeerde te herinneren zat Stuifzand in m'n hoofd, maar goed......lamaar!)

Wanneer is je volgende?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:39

Het was in ieder geval erg gezellig en voor een eerste wedstrijd na een half jaar ging het zeker niet slecht! Beeeeetje jammer alleen van de plensbuien, de wedstrijd is een paar keer voor een minuut of 10 stilgelegd.

Enne... ik ken een manege waar ze plaatjes van voorwerpen en dieren enzo gebruiken om de letters aan te geven, speciaal voor jonge kinderen: een eend bij E, een citroen bij C... Misschien is dat iets voor Joost? Of misschien toch maar de route uittekenen in het dressuurboekje en er gewoon rode en witte vlaggetjes bij zetten? Knipoog