ik zou vandaag gaan springen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

ik zou vandaag gaan springen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 21:17

alleen dat was gisteren tegelijk met de ponywedstrijd Bloos Heb ik nooit op het programma zien staan, maar dat bleek er ook pas opgeschreven te zijn toen ik al op de club geweest was...Haha!

ik kwam dus betalen bij het secretariaat en toen kwam ik erachter dat springen niet meer ging...*LOL* gelukkig had ik nog dressuurcoupons in de auto liggen en was er een uitvaller. Ik zou voorlopig niet meer gaan dressuren met dit paard, omdat het elke keer een klein(of groot) drama werd. Maar nu was ik er toch al en Heiloo ligt niet naast de deur...!

Hij was vreselijk sterk(zoals altijd als hij niet gesprongen heeft) en ik heb met losrijden ook niet gegallopeerd. In de eerste proef(naast de kantine en Ooteman) was hij wel braaf en hij liep ook redelijk in mijn tempo. Ik kreeg wel weer vreselijke pijn in mijn schouders en rug, maar het ging niet zo slecht als twee weken terug...(toen had ik ook 109 Bloos )
De tweede proef ging iets beter, maar mijn middendraf mislukte(en dat is meestal juist één van de sterkste onderdelen) en hij werd een paar keer erg sterk, waardoor ik toch even aan de handrem moest trekken...Haha!

Uiteindelijk had ik 156 en 158 punten en dat zijn mijn eerste winstpunten Party!! Ik heb er dus geen spijt van dat ik niet meteen naar huis ben gegaan en misschien komt het toch nog allemaal goed Haha!

Ik heb vorige week zelfs een nieuwe instructeur gevonden, ben benieuwd of die dinsdag wel echt komt...Verward *LOL*

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 22:56

Gefeliciteerd, flinke vooruitgang!!!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 22:55

Ben wel blij dat ik het niet wist want dan was ik gaan springen...en daar mag ik al L mee. Nu heeft hij in het B-dressuur tenminste ook twee punten *LOL*

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:49

Gefeliciteerd!
2 winstpunten, goed joh!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:51

Hey goed joh!! Volgende keer dus weer een dressuurwedstrijdje? Haha! *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 14:31

haha blonT?

Maar goed, iig gefeliciteerd met je winstpunten!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 15:53

Het was niet dom, het blijkt bij ons pas vrijdag op het programma geschreven te zijn en ik heb donderdag mijn tijden al bekeken *LOL* En bij de tijden voor het springen stond geen datum...Haha!

En misschien blijf ik toch nog wel wat dressuren, maar eerst de oefencross *LOL*