liempde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

liempde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-02 11:34

Wie start er 3 augustus in Liempde? En wie start er 2 weken later bij de regionale, ook in liempde?
Ik start de 18 augustus alleen met viertal


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 19:09

ineke schreef:
die wedstrijden he ,,worden die buiten of binnen gereden ??
Moon kan niet tegen dazen en als t nou binnen is dan denk ik dat ik ook inschrijf .Buiten geen haar op m.n hoofd ,dat wordt racen . Haha!


En met vliegenspul? Veerust helpt heeel goed tegen dazen, gebruik het voor mijn Haike.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-02 19:10

liberty schreef:
18 augustus zijn toch de regionale kampioenschappen?? Ik weet niet of we mogen, maar zeer waarschijnlijk gaan we dan niet! Omdat we naar de keuring moeten dan, helaas, ons 4tal is zowiezo niet waard om te gaan, en individueel weet ik zeker dat er niemand van ons gaat!

gr linda


Klopt, daar moet ik ook naar toe, pony's. Met ons viertal omdat he kringkampioen geworden zijn (CDE-L, ik rijd voorop) en individueel mag ik ook, D-M1. Wie komt er nog meer??


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-02 11:38

liberty"]
[quote="haike"][quote="liberty schreef:
18 augustus zijn toch de regionale kampioenschappen?? Ik weet niet of we mogen, maar zeer waarschijnlijk gaan we dan niet! Omdat we naar de keuring moeten dan, helaas, ons 4tal is zowiezo niet waard om te gaan, en individueel weet ik zeker dat er niemand van ons gaat!

gr linda


Klopt, daar moet ik ook naar toe, pony's. Met ons viertal omdat he kringkampioen geworden zijn (CDE-L, ik rijd voorop) en individueel mag ik ook, D-M1. Wie komt er nog meer??
[/quote]

wij mogen niet door, we zijn het 2e M viertal! Maar ja, we hebben ook niet zo goed gereden! Verder mag er niemand door van onze club.
gr linda
[/quote]

Jammer, van viertallen M mag er uit Breda maar een door of niet?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 51 bezoekers