Ruuterbal op de Almelooooose

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 13:12

Zep schreef:
Verder liep er weinig mannelijk schoon rond. Tenzij je van mannen met haarbanden houdt *LOL* Cool


Joh, Zep, dat valt me van je tegen, hij was zooooo leuk om te zien Haha!. Jammer dat Dennis M. je al voor was, daardoor maakte jij ook geen kans meer!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 15:31

Het homogehalte in Almelooooo was heeel erg hoog. Die 'mannen' zaten ook akelig rechtop Haha!.

Maar o, o, wat heb ik me vermaakt om die homo's op het ruuterbal.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 00:43

Misschien was hij bi? Hoewel me dat sterk lijkt, want ik heb nog nooit zo'n overdreven homo gezien.

We hebben met Obsession ook nog vreselijk gelachen toen hij vertelde dat hij in de finale zat.
Die stem was echt om te Misselijk

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:24

Hij had zeker donker haar en kwam uit Limboland?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 23:47

Eerst werd er binnengevochten, en toen ze de tent uitgezet werden gingen ze buiten verder.

Sensatie daar hoor, op t ruuterbal

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 00:24

Jaja, en nu nog even een Westerse vertaling vooral voor angoan, want daar snap ik niets van!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 00:34

Esmee, volgens mij ging de story iets anders.
Het begon nl. met 2 slaande vrouwen en wij stonden er met ons neus bovenop. Ze wil zeker niet toegeven dat zij zelf een klap uitdeelde. Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers